tiistai 24. toukokuuta 2011

Vähän jänskättää

Äitille aiheutetaan tänään rytmihäiriöitä. En tiedä. Ehkä niiden on sit tarkotus sillain selvittää mitä sille sydämelle pitäis tehdä. Puhetta on ollut sydämentahdistimesta. Oltiin äitin luona eilen ja sen jännitys näky siinä et se oli vähän hiljasempi kun ennen. Mä tiiän et äiti on hyvissä käsissä ja kaikki menee hyvin.
Äiti sano että ei ihan oo valmis vielä kotiin.. Varmaan just siks kun ei tiedä mikä sen kohtauksen aiheutti. Että äitillä sit ois varmempi olo kotona kun ois lääkkeet, tahdistin, mikä tahansa et kohtaus ei ehkä toivottavasti uusiutuis. Ja kyllä mä ymmärrän äitiä.

Äiti on muuten vahvistunut tosi paljon eikä hengästy ees oikeestaan yhtään. Muutenkin äiti on tosi pirtee ja sen luona nauretaan aina paljon.
Eilen se sano et mut ja sisko on "vapautettu" tän illan käynnistä :D Mä aattelin et huomenna kun mennään niin mä laitan äitille kestovärin sen kulmiin kun se ei saa meikata. Se on ollut mun ja äitin juttu muutenkin et mä laitan sen kulmat ja hoidan sen kynnet :) Mä en tiiä saako sairaalas lakkaa käyttää (ei varmaankaan) mut et voisin samalla viilata ne kynnet ja käsirasvan kans antaa käsihieronnan. Vähän hemmottelua äitille ♥

2 kommenttia:

  1. Teillä on kyllä ihana suhde äitisi kanssa! Selkeesti huomaa miten paljon välität, miten paljon välitätte toisistanne <3

    Edelleeen jaksamista!

    VastaaPoista
  2. On. Äiti on aina ollut mulle todella tärkee. Otetaan mekin välillä yhteen ja kovasti mutta kyllä me heti myös sovitaan riidat :)
    Ja hei, jos kaikki menee hyvin niin äiti pääsee ens viikon alussa kotiin <3

    Kiitos Jones tuestasi, se on ollut tärkeetä. Sä oot tärkee <3

    VastaaPoista