torstai 2. kesäkuuta 2011

Mikä päivä nyt on?

Mä oonkin ollut vähän kipeenä ja päivät on ihan sekasin. Iski järkyttävä niska-hartiajumi jonka seurauksena kärsin vittumaisesta päänsärystä pari-kolme päivää. Kävin maanantaina lääkärissä ja meinas määrätä saikkua. En huolinut mut lääkkeet kyllä. Tiistai-iltana olo oli jo sen verran paska että suosiolla menin keskiviikkona uudelleen lääkäriin. Eikä siinä et toi vaiva ois riittänyt, kaupan päälle iski vähän lämpöö ja kurkkukipu :(
Olin keskiviikon siis himassa ja nautin päivästä kaikin rinnoin. Eli makasin parvekkeella viltin päällä ja otin yläosattomissa aurinkoo :D Oli niin kuuma ettei todellakaan paleltanut.
Äitin luo en viittinyt lähtee ettei pöpö tartu kun toinen on muutenkin vähän heikko.

Tänään menin kyllä äitille. En malttanut pysytellä kotona ja äiskä sano et haluis että meen kylään. Oli niin upee tunne mennä sinne, äiti on kotona ♥. Tiskasin äitin ja miesystävänsä (tästä lähtien olkoon P) aamiaisastiat, P teki meille ruokaa ja tiskasin myös käyttämämme astiat sen jälkeen. Äiti sai vaan olla ja levätä. Värjäsin mä äitin kulmakarvatkin niin on vähän huolitellumman näkönen. Pirskatti kun pinsetit jäi kotiin - nypin sit ens kerralla :D
Oli niin ihanaa olla äitillä. En osaa sanoin kuvailla kuinka hyvä fiilis mulla on. Ja kuin ihanaa on nähdä kun äiti on onnellinen!

Laitettiin päivällä Janin kaa viestiä.. Kerkesin jo himaan kun iski tunne et panemaan on päästävä. Heheheheee. Oltiin Myyn kans sovittu et se tulee käymään joten laitoin sille viestin et piipahdan eka Janilla. No piipahtaminen se olikin ku tunnissa olin jo takas kotona. Perkele kun kuulostaakin rivolta. No mut mitä sitä turhia lässytämään kun molemmat halus vaan naida. Joskus puhutaan enemmän ja joskus vähemmän. Tää vaan sopii meille näin :)

Late kävi muuten tiistai-aamuna täällä. Ihan yllättäen laittoi seiskan aikaan viestiä et keitänkö kahvit ja hän vois heittää mut töihin. Kävihän se. Mä en tiiä mistäpäin nyt tuulee - en ees välitä.
Meilailtiin tossa keskiviikkona ja se kysy et jos hän ei joudu keikalle perjantai-aamuna niin saako hän tulla viereen, iholle aamulla (aamuyöstä). Todellakin saa. Mut en pidätä tälläkään kertaa hengitystäni.. Jos ei tule niin ei, mut jos tulee niin ihanastihan se aamu alkais.

Vaikka kurkku on ihan jumalattoman kipee ja nieleminen on täyttä tuskaa niin päätin et huomenna vois lähtee taas vähän rimpsalle :D No perkele, se kesä ja kärpäset on vihdoin täällä!
Niin, ja laitoin pari työhakemusta menemään. Wish me luck!

Ps.
Sanoinko muuten jo et mun ihana esimies otti loparit :( Vittusaatana. Se ihana, kenen takia oon töihin jaksanu raahautua lähtee muualle. Voitteko vittu kuvitella et ees mun esimies ei viihdy tuolla. Ei jumalauta.
Oon onnellinen sen puolesta mut vituttaa silti. Onneks mä tiiän et me tullaan pitää jatkossakin yhteyttä, ei se mun elämästä mihinkään hävii :)
Silti - voi vittu :(

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti kipeä olo on jo helpottanut?

    Hienoa että äidilläsi on ihanan tyttären lisäksi myös noin kivan kuuloinen miesystävä - päättelin tuosta yhdessäolosta ja että se laittoi ruokaa siellä jne :)

    Peukutukset työn saamisen puolesta!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti oot jo parantunut! Tsemppiä töihin, täällä ilmeisesti samat fiilarit - toivottavasti työhakemukset tärppäävät!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Jones.
    Joo, P on ihan mahtava. Se on vähän jäykkä mut on sillä huumorintajua. Ja ne rakastaa äitin kanssa toisiaan ja ovat onnellisia yhdessä, vaikka asuvat eri osotteissa (ovat toistensa luona kyllä ehkä sen 6 yötä 7:stä). Se että äiti on onnellinen, riittää mulle :)

    Tsemppiä Roskis sullekkin duunien puolesta!
    Toivottavasti molemmilla tärppää mielummin ennemmin kun myöhemmin :D

    VastaaPoista