sunnuntai 1. toukokuuta 2011

1.toukokuuta

Vappu meni rauhallisesti, ainakin mun osalta. Perjantai ei sit mennytkään niin rauhallisesti :D
Päätettiin esimiehen (vai onko se esihenkilö kun on nainen?) kans ex-tempore lähtee baariin. Ja voi, baarissa mihin mentiin oli läjä mein firman varastopoikii ja niiden seurassa hengailtiinkin se ilta. Meillä oli ihan sairaan hauskaa ja mä tunsin oloni melkein kuningattareks kun kaikki kohteli hyvin, lausui kohteliaisuuksia ja toi kaljaa nenän eteen :D
Pientä flirttiäkin oli yhen pojan (mä saan sanoo sitä pojaks kun se oli 22v :D ) kanssa. Ihan viatonta mutta helvetin piristävää!
Oli ehkä hauskin ilta aikoihin. Pieni hutikka päällä ja hauskaa seuraa. Parhautta. Harmi vaan et tää 22v oli vikaa päivää tuolla duunissa, se oli mukava ja sitä oli erittäin ihana kattella kun se oli niin söpö :)

Eilen menin sit Koolle ja siellä oli siis Koon perhe, mun sisko perheineen ja yks tuttavapariskunta. Kaikki siis pariskuntia ja muksut päälle. Syötiin hyvin, jauhettiin paskaa, naurettiin ja miehet ja mä otettiin vähän olutta. Ihan rentoo ja saunaankin pääsin :)
Systerin kyydillä tulin kotiin ysin jälkeen, katoin leffan ja join vielä pari kaljaa.

Tää päivä on mennyt pakkaillessa. Mä haluun kaapeista mahdollisimman paljon kamaa laatikoihin ja et saisin pestyä kaapit valmiiks. En haluu jättää mitään vikaan iltaan ennen muuttoa vaikka mä vihaankin asuu pahvilaatikoiden keskellä. Se on vaan helpompi pestä pari kaappia kun koko saatanan keittiö kerralla. Käyttöön jätän vaan tärkeimmät. Vaatteet pakkaan tosin jätesäkkeihin kun ne on sit nopee myös sieltä purkaa..
9.5 on muutto enkä mä malttais millään odottaa. Koti. Mä pääsen kotiin. Ja omaan saunaan.

Sen mä oon päättäny et ei enää mitään nettityyppejä mulle. Ne on joko pillun perässä, ettii vaan jotain vitun kirjekaveria ja häviivät kun pieru saharaan kun tulee puhetta tapaamisesta, on jotain saatanan juoppoja tms. Nyt loppu. Ei oo mun juttu.

Töissä oli niin vittumainen viikkokin ettei mitään rajaa. Mä niin toivon et pääsisin yhteen haastatteluun. Mä haluan pois tuolta. Se ei oo vaan mun juttu toi. Mä pystyn parempaan mitä tolla firmalla on mulle tarjota. Ja vaikka en kovin kunnianhimonen olekkaan niin mä haluan enemmän. Toi ei vaan riitä.

3 kommenttia:

  1. Vappu meni rauhallisesti täälläkin. Istuin uuden tuttavuuden luona ja käytin harvinaisen paljon aikaa ihan vaan lähellä olemiseen sekä puhumiseen. Harmittaa vaan kun kummallakin on niin jarrut päällä. Tai no, voi se osottautua hyväksi jutuksikin, et on...
    Yks parhaimpia fiiliksiä on istua baarissa miesten ympäröimänä, nauraa kaikelle, olla itsekin supliikilla päällä ja ottaa vastaan ne tarjotut kaljat. Trust me, tiedän mistä puhun..! :)
    Hyvää alkanutta kuuta!

    VastaaPoista
  2. Hellurei! Kuulostaa siltä, että Miss Nutcasen elämässä on tulossa hyvänlaisia muutoksia :). Kuulostaa siltä, että sinulla on elämä omissa hyppysissäsi ja se kuulostaa hyvältä :). Kiva oli lukea! Mitä tulee nettideitteihin, niin kyllä, minäkin olen (taas vaihteeksi...) luopunut ajatuksesta. Poistin profiilin. Haluan livemiehiä.

    Tsempit sinne!

    VastaaPoista
  3. Stansta, tsemppiä uudelle ystävyydelle ;)
    Roskis, joo. Omissa hyppysissä on. Mä tiiän mitä mä haluan mutta mä en tiedä miten mä saisin sen :S
    Ehkä tässäkin se "asioilla on tapana järjestyä" pitää paikkansa. Toivotaan ainakin.
    Jep, livemiehet rocks. Mut missäs niitä tapais?

    VastaaPoista