torstai 30. syyskuuta 2010

Muutosten aika

No todellakin. Mä sain nimittäin asunnonkin!
Samasta rapusta ja kerrosta alempaa. Siinä on 41 neliöö, makkari, tupakeittiö, iso sauna ja iso kylppäri.
Ja 120€ halvempi ku tää. Harmittaa saunan menetys mut toisaalta ei mun tullu yksisteni kovin usein saunottua.
Ikävä tulee myös mun isoo keittiöö mut mä kestän sen kyllä. Raha ratkasee ja siitä teen mulle ja pojille ihanan kodin :) Mä oon jo mielessäni sisustanut sen ja ny on ruokailuryhmä netissä myynnissä ja metsästän uutta sohvaa. Mä niin haluun tummanruskeen divaanisohvan ja se sopis tonne uuteen kotiin täydellisesti!

Nyt vaan pikaset kuulumiset kun pitää vielä vähän pakkailla huomista laivareissua varten. Lähetään duuniporukan kanssa risteileen ja aiheuttaa pahennusta :D

Mä kävin keskiviikkona salilla ja nyt selkää juimii. Kävin lääkärissä töiden jälkeen hakee panacod reseptin jos tää tästä pahenee. Jos ei, niin en kyllä ota nappejakaan. Venyttelen varovasti ja liikun. Kyllä se tästä.

Huomenna suoraan töistä siis sinne laivalle. Juhlitaan samalla mun ja Jiin synttäreitä ja vähän mun läksiäisiäkin. Lauantaina saattaa bileet jatkua mutta sunnuntaiksi sovittiin jo entisen työkaverin kanssa treffit ja mennään taas sienimetsään. Päätettiin et oli vielä heikko happi tai ei - niin sinne mennään :D

Nyt pakkailemaan ja sit unille et jaksaa riekkua :D

2 kommenttia:

  1. Onnea onnea onnea uuden kodin johdosta <3!

    VastaaPoista
  2. Kiitos <3

    Semmosta haipakkaa ollut tää meno taas että en oo kerennyt tänne kirjottelemaan enkä muiden juttuja kommentoimaan :)
    Jospa tänään jaksais ja kerkeis. Mut ensin ruokaa, kauhee nälkä :D

    VastaaPoista