sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Open your eyes

Ois sopinut tän aamupäivän teemaan. Vaikka kuin tihrustin niin aina meinasin missata suppilovahveroryppäät. Ei vaan oo silmä tottunut tohon sienestämiseen. Onneks oli kaks ihanaa naista mukana niin tuli jopa ihan kiitettävä sienisaalis koriin :) Sovittiin jo toisen kanssa että ens sunnuntaina uusiks!
Oli ihana tarpoa kumppareissa ja virttyneet verkkarit päällä tuolla ulkona. Teki hyvää sekä kropalle että mielelle. Yks ihan pikkiriikkinen miinus kylläkin. Mä koin elämäni ensimmäisen hirvikärpäskohtaamisen ja voin sanoo et ei ollut mieltäylentävä tapahtuma :( Iyh. Vieläkin tuntuu että semmonen kiipeilee mun päänahassa, niskassa, kaulassa.. YÖK.
Onneks ysti pelasti mut pulasta ja nauro mun paniikille :D
Mettältä lähdin toisen ystin kyydillä suoraan äidin ruokapatojen ääreen jossa odotteli myös iskosiskoni perheineen ja äidin miesystävä. Rakkaita kaikki!

Sangen mukavasti mennyt tää viikonloppu, rauhallisesti ja liian hyvin syöden. Kävin mä eilen salilla vähän äheltämässä ja huomenna vois mennä taas.

Ei ahista ees huominen työpäivä, enää kaks viikkoa ja sit se piina on ohi! Juteltiin paljon tosta duunista.. Toinen sienikaveri nimittäin joutu pihalle tuolta reilu pari kuukautta sitten ja toinen ettii uutta duunia. Ei siellä viihdy enää kovin moni omasta tahdostaan. Oon ilonen ja ylpee et uskalsin ottaa riskin. Meni syteen tai saveen.
Mä annoin tolle hommalle mahdollisuuden ja kun se ei tuntunu hyvältä ni sekä mun omaks parhaaks että firmankin, mun oli lähdettävä.
Ja mulla on hyvä olo nyt. Rentoutunut, luottavainen ja ilonen. Tuntuu hyvältä.

Tein tossa äsken huomiseks töihin vietäväks raparperipiirakan. Ihana tuoksu tääl kämpässä. Ihan vähän joudun sitä kyllä maistaan että kehtaako sitä töihin viedäkkään, mut ihan vähän vaan maistan ;)

Nyt suihkuun ja loppuilta oikosenaan sohvalla. Kaappaan molemmat katit kainaloon ku on vähän halipula..

Lisäys: Söin äitillä ison satsin riisiä, kasvis-kanakastiketta ja salattia. Santsasin. Jälkkäriks oli uuniomenaa ja vaniljavaahtoa. Santsasin sitäkin.
Luulin etten tänään enää söis kun olin niin täynnä et pyörin melkein autolle.
Ja mitä mitä. Taas on nälkä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti