sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Hola

Viime viikonlopun laivareissu oli kostee :D Hauskaa oli ja oli ihana nähdä myös vanhoja työkamuja. Ollaan ton porukan kaa otettu tavaks että joka syksy risteileen, oot nykynen tai entinen työkamu. Mä tykkään ja ens vuonna uusiks :)

Lauantaina kun tultiin laivalta ja tulin kotiin, mulle iski vaihteeks yksinäisyysahistusmorkkis, varmaan taas alkoholista johtuen. En hölmöilly laivalla, enkä tuhlaillu rahaakaa, se vaan taas morkkis iski. Ihan tylsä juttu.. Eipä siinä, soitto Koolle että tulee paijaa päätä ja sehän tuli <3. Toi tulleessaan karkkia ja kun kävi sohvalle istuu ni mä pötkähdin viereen ja pää sen syliin. Oikeesti, siinä on ystävä! Kun on paha olo niin toinen tulee ja pitää kiinni. Koo on paras! Siksipä juuri mä menen tänään kannustamaan sitä maaliviivalle kun se juoksee puolimaratonin. Se ei tiiä että mä meen sinne, mä haluan yllättää sen :)

Vika viikko duunissa hurahti nopeesti ohi.. Vikana päivänä työkaverit kutsuivat kaikki koolle ja pitivät läksiäispuheen. Itkuhan siinä tuli. Varsinkin lause "puhun varmaan meidän kaikkien puolesta, että tulee olee kurjaa ja tylsää täällä töissä nyt kun meidän ilopilleri lähtee" sai kyynelkanavat auki. Mä en ehkä täällä blogissa vaikuta niin kovin pirteeltä, iloselta ja positiiviselta mutta kyllä mä semmonen oikeesti oon. Ei oo ensimmäinen kerta kun mua sanotaan ilopilleriks, sähikäiseks ja pirstäväks pakkaukseks :D Mulla tulee tonne duuniin niin kova ikävä.

Ja nyt on jo ilta ku jatkan tätä tekstii.. Koo oli niin ilosesti yllättynyt kun kuuli mun karjuvan tsemppihuutoja maalin lähellä. Oli kiva saada toinen yllätettyä ilosesti. Tuli itellekkin niin hyvä mieli. Koon kanssa suunnistettiin vielä kauppaa ja se tuli mun luo kunnes sen mies haki sen kotiin :)

Mä oon nyt maalannut makkarin seinän takas tylsän valkoseksi ja vuorossa ois vielä ens viikolla maalata vessan seinä. Muutto on sit kuun lopussa.
Ja huomenna alkaa uus duuni. Iik.

Mä en jaksa ny enempää kirjotella kun kädet on tosta maalausurakasta ihan väsyt.
Sen verran vielä et mulla ois ollu eilen treffit - jänistin. Mulla ois ollu tänäänkin treffit (eri tyyppejä) - jänistin.
Miks? Ehkä siks ku kumpikaan ei täysiä nappaa. Ehkä. En mä vittu tiedä mikä taas kiikastaa. Mussa on jotain vikaa.

2 kommenttia:

  1. Ei sinussa mitään vikaa ole, ne miehet ei vaan olleet oikeita. Tsemppiä uusiin töihin!

    VastaaPoista
  2. Kiitos!
    Toinen soitti mulle tänään. Ja juteltiin melkein tunti. Ja perkele, jotain siinä jätkässä (ilmeni vasta näin puhelimitse, ei meileissä) on mikä viehättää. Viehättää kovasti. Vaikka semmosia juttuja tuli ilmi että siihen ei missään tapauksessa kannata sekaantua. Mä olen sekasin, pihalla, kuutamolla. Ei helvetti. Mä meen nukkumaan :D

    VastaaPoista