lauantai 18. syyskuuta 2010

No nih.

Olihan se ihan kiva kämppä. Tuli fiilis et se mies ois vuokrannu sen mulle vaik samantien (sen kans juttelin puhelimessa ja oli kuulemma tykännyt musta kovasti) mut tää mamma teki hyvin selväks et mä olin hänen listallaan vika vaihtoehto..
Kattellaan kuin käy. Mut se on sanottava et voi luoja toisten sisustus"makua". Joo, se on pieni kämppä (36 neliöö ku nykynen 60) mut miten joku voi sisustaa noin rumasti!!!11 Se sisustus teki siitä vielä pienemmän ja ahtaamman. Mikään ei sopinu yhteen ja kaikki huonekalut oli ihan eri tyylisiä. Iyh. Ja hyi helvetti mitkä verhot sillä nykysellä asukkaalla oli. Nauratti. Okei, makunsa kullakin..
Mut jos mä sen saan, ni mä teen siitä nätin ja avaran tuntusen. Mä tiiän. Ja se piha, mä tekisin siitä upeen :)

Nyt pitäs vähän siivoilla kun ei oo paljon viimeaikoina kiinnostunut huuseeraaminen.. Eikä kyllä kiinnostais nytkään mut mä hukun kissankarvoihin.

Kävin siellä siskon muksun synttäreillä ja oli ihanaa nähdä kaikkia rakkaita ystäviä ja niiden lapsia! Ihana iltapäivä kaiken kaikkiaan. Mä olen onnellinen. Mulla on maailman paras sisko ja ihanimmat ystävät!

Illan suunnitelmat avoinna. Kohta korkkaan kyl kaljan. Himottais mennä tohon lähelle ravinteliin koska siellä ois kasikytluvun kinkerit!!! Mä rrrrrakastan 80-luvun musaa. Seura vaan puuttu :(
Myy tulee jossain vaihees mun luo parille mut baariin se ei lähde. Ehkä mä uskaltaudun sit yksin. Tai sit en. IIk :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti