lauantai 18. syyskuuta 2010

:)

Nyt muuten jännittää! Eilen sovittiin työhaastattelusta ja se on ens keskiviikkona. Ja eilen kattelin taas netistä asuntoja ja löysin helmen. Siitä ei ollut ees sisäkuvia mut joku siinä kolahti. Otin samantien puhelimen käteeni ja soitin vuokranantajalle. Jotain mä tein puhelimessa oikein koska parin tunnin kuluttua siitä tuli tekstiviesti et lauantaina näyttö klo 11.45 ja tarkka osote.
Iik. Toivottavasti se kämppä on ihana myös sisältä ja toivottavasti tekisin hyvän vaikutuksen vuokranantajaan. Mä en yhtään tiiä kuin monelle ne sitä kämppää näyttää ja millä perustein ne sen jollekkin vuokraa.
Mut mä olen jo miettinyt mistä kamoista luovun ja miten sen sisustan vaikken ees pohjakuvaa oo nähnyt :D Mitä sitten et se on pienempi mihin nyt oon tottunut? Mut siinä on sauna ja oma piha!!! Ja hinta on jotain ihan uskomatonta. Mä haluun sen! Se on muuten mun!

Eilien piti lähtee viihteelle mut en mä sit voinutkaan. En ois antanu kovin vakuuttavaa kuvaa itestäni jos oisin menny sinne vanhalta viinalta haisten :D Eli eilen Mee tuli tänne ja mä leikin sille kampaajaa. Mä laitoin sille teippipidennykset ja niist tuli upeet! Ja hei, Meellä menee hyvin. Tai ainaki paremmin. Meen mies oli saanu jonku ahaa-elämyksen ja tajunnut et hän on tekemässä elämänsä suurinta virhettä!!! Et Mee on se jota hän rakastaa. Joo, ei kaikki tietenkää oo niinku ennen et paljon, paljon keskusteluja varmaan sie käydään mut kuten jo aikasemmin sanoin - toivoa vielä on!

Nyt lisää kahvia! Palaan myöhemmin kertoon siitä asunnosta.. Kuinkakohan kauan menee ennenku ne päättää kelle ne vuokraa... Kuin pitkään sitäkin joutuu sit jännittään. Samoten ku sitä työpaikkaa sit keskiviikon jälkeen.. Iik.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti