perjantai 27. elokuuta 2010

Vihdoinkin..

tää puhekielto loppuu. Mä en ikinä oo ollut näin pitkään hiljaa. Eilen juttelin Myyn kanssa hetken puhelimessa eikä tuntunut kauheen pahalta.
Välillä edelleen tulee semmonen kuristava tunne mut juon aina vähän huoneenlämpöstä vettä niin se helpottaa.

Tänään ois illalla tiedossa kolmen työkaverin läksiäiset. Käydään jossain syömässä ja sit mennään baariin. Mun tarvii mennä vähän fiiliksen mukaan eli jos nielussa rupee tuntuu pahalta ni joko oon hiljaa tai lähen kotiin.
Mut ihanaa päästä ihmisten ilmoille. Meinaan on semmonen mökkihöperö olo ollut ettei tosikaan.

Keskiviikkona kävin salilla tekee kevyen treenin ja eilen kävin rauhallisella hölkällä. Oli vaan pakko päästä ulos himasta. Tänään meen joko salille tai zumbaan himassa dvd:n tahtiin :D
Syömisissä oon päässy aika hyvälle mallille eli ylimääräset puputtamiset on pois ja safkaa teen suht järkevästi. Jotain tässä kropassa on tapahtunut kun kädet ja jalat näyttää kiinteemmiltä, perse kans ja masukin on vähän litteempi. Tästä on siis hyvä jatkaa.
Ja jos ei ihan joka viikko kävis ryypiskelemässä niin sekin auttais :D

Mulla on vähän levoton olo. Semmonen et jotain sutinaa tarttis saada. En mä välttis mitään yhden illan hoitoo tarkota mut jotain. Ees flirttiä ja jutustelua jonkun komistuksen kans. Jotain.

Mä oon ny viikon ollu ilman mun parempaa läppäriä ja voisin oikeestaan haluta sen huollosta jo takas. Menee hermo tähän vanhaan paskaan ku tää on niin hidas eikä tässäkään toimi toi usb-portti. En oo käyttänyt tässä siis hiirtä ollenkaan ja jopa alan tottua tohon läppärin tasohiireen vaikken siitä tykkääkään. Paljon ku surffailee niin rupee ranteeseen sattuun.

Nyt kun tuo Roskis tuolla komettiboksissa mainitsi et on alkanu tekeen jo joulukortteja niin tule pien vitutus itseäni kohtaan etten saanut taaskaan mitään järkevää tehtyä nyt saikulla. No pesin mä ikkunat ja sillain mut miks en esim tehnyt joulukortteja, korjannut vaatteita, siivonnut kaappeja? Mä en tehnyt mitään - valitin vaan tylsistymistä ja makasin sohvalla.
Jälkiviisaus on aina hyvästä :D

Joo, nyt zumban pariin ja perse heilumaan. Sit saunaan kaunistautumaan iltaa varten. Miehet - here i come ;)

2 kommenttia:

  1. Voi kuule, en minäkään tehnyt kuin kahteen joulukorttiin pienen osasen, sori jos vaikutin yliaktiiviselta :)! Ja huomenna kun jään kotiin sairastamaan, en taatusti tee mi-tään järjellistä, poden vain...

    VastaaPoista
  2. Mut sä sait sentäs jo alotettua :) Tänään kävelin tiimarin ohi ja mietin et pitäskö mennä ostaa tykötarpeita mut sit se kuitenkin jäi. Saas nähä millon se tulee taas mieleen. Ehkä joulukuun alussa :D

    VastaaPoista