sunnuntai 15. elokuuta 2010

Se oli sit siinä.

Loma nimittäin :(
Ahistaa, masentaa ja vituttaa. Oon hyvin onnistunut unohtaan koko duunin olemassaolon kolmeks viikoks, enää ei onnistu ja aamulla kasiks töihin. Vittu.
Joo, oon mä kiitollinen että mulla on töitä, mä jopa tykkään mun työstä ja työkavereista. Se tuleva muutos vaan vituttaa.

Treffit meni ihan hyvin. Tai miten sen ny ottaa. Uhosin tuolla kommenttiboksissa vetäväni lärvit ennen treffejä. Mä en vetänyt mutta treffikaveri oli hutikassa kun tuli paikalle :D
Eipä siinä, käytiin ostaa kaljaa ja mentiin puistoon piknikille. Rentoa huulenheittoa ja mukava heppuhan se on. Ei elämäni mies mutta muuten mukavaa seuraa. Siinä sitten tutustutiin ja kuuneltiin läheisestä kahvilasta kuuluvaa musiikkia. Mentiin jopa lähemmäs niin siinä pikkusella lavalla oli pari reggae-bändiä. Jäätiin siihen tanssilavalle joraamaan :)
Ihan hauska ilta oli kaiken kaikkiaan, sen verran kiva että otin sen jopa kotiini yöks ;) Ollaan pidetty yhteyttä senkin jälkeen joten kai me vielä tavataan. Ja jos ei, niin eipä mun elämä siihen kaadu. Tulihan käytyy sit treffeillä.

Eilen lähin iltasella keskustaan treffaan paria kaveria ja siitä suunnattiin sitten Paavo Nurmen patsaalle. Mein ystävä ja sen mies oli lentäny Lontoosta asti juoksemaan maratonin. Mä oon niin ylpee mun ystävästä!!! Kun ne tuli maalisuoralle niin mulle tuli ihan kylmät väreet, mä olin niin fiiliksissä niiden puolesta.
Käytiin porukalla sit parilla kaljalla ja sen jälkeen treffasin yhen entisen työkaverin baarissa ja suunnattiin kotikulmille. Koo oli frendinsä kans baarissa ja mentiin sit niiden seuraks. Poke oli ovella... Juteltiin niitä näitä ja se vitun kakkianen ei ees antanu alennusta sisäänpääsymaksusta.
No joo, ilta oli hauska ja tuli oltua vähän kännissä. Taas :D

Tää päivä on menny makoillen.. Koo ja vanhempi lapsensa tulivat jossain vaiheessa mun luo kahville ja kävin mä tossa tekee vielä puolentunnin hölkkälenkin. Meinas nimittäin tulla makuuhaavoja tästä makaamisesta.

Sinänsä kiva että duunit alkaa. Pääsee takas normaalirytmiin ja loppuu tai siis ainakin vähentyy toi kaljottelu. Ja jos mä jatkan tätä pari kertaa viikossa salille ja pari kertaa viikos lenkille- linjaa niin tää kaljamahakin varmaan pikkuhiljaa katoaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti