tiistai 10. elokuuta 2010

Mä vihaan näit otsikoita.

Pää tyhjä. Nukahtamisvaikeudet on tullu takas ja näyttää siltä että kahta kauheempana. Vähillä unilla oon mennyt jo kohta kaks viikkoa. Tänään kävin sit lääkärissä hakemassa uuden reseptin lääkkeisiin.
Viime yönä vielä 3 aikaan pyörin hereillä ja kello oli soimassa seittämältä kun oli se lääkäri aika. Väsyttää ihan vitusti ja yritin ottaa päiväunet mut ei, uni ei vaan tullut.
Ei nukuta sit saatana.


Mitäs muuta. Niin, mulla kävi tänään kaks kaveria mun luona murkinoimassa. Olin pari viikkoa sit ne tänne kutsunut täksi päiväksi ja vaikka sosialisointi ei just tänään kiinnostanu pätkääkään ni en kehdannut perua tätä. Mut ilkeenä ihmisenä hääsin ne reilun parin tunnin kuluttua pihalle väsymykseen vedoten. Mä olen kauhee. Monella tavalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti