perjantai 6. elokuuta 2010

Nyt on parempi.

Paskat fiilarit työnnetty taka-alalle ja urheilu helpottaa levotonta oloa. Keskiviikkona lähin vielä kymmenen aikaan tekeen pikkuhölkkälenkin. Uni anto odottaa itteensä mut uppouduin yhen trillerin pariin. Mä oon lukenu viimesen kahden viikon aikana viisi kirjaa. Ihanaa, pitkästä aikaa. On se ny terveellisempää ajankulua kun tietokone tai telkkari.

Eilen tuli lähes vaan oltua. Kävin mä pitkästä aikaa Myytä ja sen muksuja moikkaamassa. Oli ihana nähdä, kuten aina ja muksut on kasvanu ihan kamalasti. Murut.

Tänään oon käynyt salilla nostamassa rautaa, tulin kotiin saunaan ja meinasin ottaa päikkärit. Jos uni tulee.. Oon ollut tosi huono taas nukkumaan viime aikoina. Uni ei vaan tuu vaikka kuin väsyttäis. En oo nukahtanu ees päikkäreille, oon vaan tunnin pyörinyt sängyssä lomankin aikana. Nukahtamislääkkeet on loppu ja pitäs varmaan harkita taas lekuriin menoa..

Kaupassa pitäis jossain vaiheessa tänään vielä raahautua.. Ja illalla on rakkaan ystini (Marika - nimi muutettu) tuparit <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti