maanantai 23. elokuuta 2010

Jep jep

Kerroinko mä että mä pyysin viime viikolla palkankorotusta? Tänään oli sit tulevan esimiehen kans keskustelu ja se pääty siihen et en saa palkankorotusta - vielä. Et hän haluu tutustuu minuun ja mun tapaan työskennellä jne jne ennenku pystyy asiasta päättää. On kuullut musta vaan hyvää mutta haluaa itse todeta saman. Ja et vuodenvaihteessa käydään keskustelu uusiks ja jos jatkan samaan malliin ku tähänki asti ni "keskustelu tulee olemaan erittäin hyvä". Siihen pokkana toteemaan että siinä vaiheessa ei mulle pelkkä keskustelu riitä :D
Okei, mä ymmärrän kyllä sen pointin miks näin. Hommat periaatteessa muuttuu vasta ens viikolla ja aikaa menee siihen uuden oppimiseen ja kaikkee. Silti vituttaa. Mut ihana oli kyllä huomata, että en vetäny hernettä nenään enkä hermostunu muutenkaan. Mä oikeesti ymmärrän et tulevan esimiehen on vaikee nyt antaa palkankorotusta kun ei tunne mua yhtään ja mun tapaa toimia. Sekin tarvii aikaa tähän muutokseen. Jäin siihen fiilikseen et korotus tulee sit vuoden vaihteessa. Ja jos ei tuu - niin sit mä lähen vittuun tuolta.

Hyvillä fiiliksillä siis vaikkakin tietty oon pettynyt että nyt en sitä vielä saanut. Mut aika näyttää ja mulle tuli fiilis et "hitto et muuten näytän tolle tyypille kun hemmetin hyvä mä oon ja et ei todellakaan kannata päästää mua menee". Korvaamaton en ole, ei kukaan ole, mut helvetin hyvä mä oon ja musta kannattaa oikeesti pitää kiinni :)

Flunssa ei ota laantuakseen ja kävin tänään lääkärissä. Akuutti kurkunpääntulehdus, ehdoton puhekielto ja saikkua loppuviikko. Fuuuuuuuck. Laitoin silti nykyselle esimiehelle viestin et näin kävi mut et saanko silti tulla huomenna töihin. Meillä on nimittäin yks akatemia mitä en todellakaan haluu jättää väliin. Se on semmonen infopaketti tulevasta ja auttaa mua tulevissa hommissa niin paljon, et mä en haluu jäädä ilman tota koulutusta missään tapauksessa. Se vastas et tule nyt sitten mut olekkin sit hiljaa. Ihana. Nykynen esimies on paras <3 Ainakin välillä :D

Pää on vähän jumissa eikä kirjotuskaan oikein luista. Tai luistaa mutta tota yhtäkin lausetta luin monta kertaa läpi enkä mä vaan saa sitä fiksummaks. Olkoot.

2 kommenttia:

  1. Tervehtymistä - ja muista olla hiljaa ;)!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Tää on yllättävän vaikeeta tälläselle papupadalle kun minä :/

    VastaaPoista