maanantai 16. elokuuta 2010

Huh

What a day. Ihan uskomaton, niin kauhee kiire et hyvä kun kerkes ees hengittää. Siellä oli torstailta asti hommia tekemättä plus tietty omaan s.postiin tulleet meilit. Ei voi muuta sanoo ku et ihme et selvisin hengissä..

Oli kyllä kiva nähä työkavereita - olikin ollut niitä jo ikävä. Lateakin vaikka en häntä oo kauheesti ajatellutkaan.. Höpöttelin sen kanssa kesälomistamme niin kesken mun lauseen se töksätytti et sil on ollu mua ikävä. Ihanaa. Mä vastasin sille hymyillen vaan että jaa :D

Viime yön nukuin hyvin, kiitos nukahtamislääkkeen. Silti käyn nyt ihan ylikierroksilla ja on vaikee keskittyy mihinkään. En uskalla täs fiilikses salille lähtee mut meen Koon kanssa sauvakävelylenkille. Sen jälkeen laitan hiusvärin päähän vaikuttaa ja teen sapuskan.

Ai niin, huominen jännittää. Meen pyytää tulevalta esimieheltä palkankorotuksen. Wish me luck!
Mä otin tänään positiivisen asenteen uusia hommia kohtaan ja näillä mennään nyt. Mä olen hyvä nyt ja mä olen vielä parempi tulevaisuudessa :)

2 kommenttia:

  1. Asiallisen kuuloinen tuo sinun asenteesi uutta kohtaan! Toivottavasti palkankorotus onnistuu!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)
    Ei sitä ainakaan heti tyrmätty joten jännitetään ens viikkoon... Iiiik.

    VastaaPoista