lauantai 21. elokuuta 2010

Huh Huh

Oli muuten rankka viikkokin eikä vaan maanantai. Työkaveri oli töissä mut teki edelliseltä viikolta jääneet rästihommat. Joten mä hoidin edellisviikon torstailta eteenpäin jäänet soittopyynnöt ja kaiken mitä meille tuli maanantaista eteenpäin - yksin.
Kävin joka päivä ihan ylikierroksilla kun painoin hommia pää kolmantena jalkana..
Silti sunnuntaina, maanantaina ja tiistaina kävin lenkillä ja keskiviikkona salilla.

Torstaina oli mieletön väsymys töiden jälkeen ja pientä flunssanpoikastakin pukkas.
Suosiolla oon nyt ottanut iisisti enkä oo tehnyt mitään. Torstai-ilta meni leffan parissa ja eilinen ilta samoten.

Tänään olin kaapelilla pihakirppistapahtumassa myymässä :) Tavaraa meni ihan kivasti, vaatteita ei niinkään. Joten suuntana seuraavaks siis valtterin kirppis. Huomenna tosin meinaan mennä valtterille ihan shoppaajan asemassa. Mä tarviin syksyä varten uusia vaatteita ja nyt mulla on kivasti kolikoitakin siihen hommaan :D

Tänään kun tulin sielt kirpulta niin söin ja meinasin ottaa puolen tunnin unet kun niin oli veto veks. Nooh, se venähti sitten kahteen tuntiin ja nyt pää on ihan höttöä täys eikä ajatus oikein juokse. Onneks ei tarviikkaan koska illan plääni on syödä pakastepitsa ja maata peiton alla sohvalla.
Selvä viikonloppu. Mulla. Jo on aikoihin eletty :D

Kohta meen leppeisiin löylyihin nauttimaan eukalyptustuoksuista jos vaikka ton nenän sais auki ja ois helpompi hengittää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti