sunnuntai 8. elokuuta 2010

Avautumista

Pokesta..
Mein piti toissaviikolla nähdä, mut ei nähty. Se oli ti, ke ja to töissä illat/yöt ja perjantaina se lähti reissuun. Laitoin viime viikon tiistaina sille viestin et tullaan keskiviikko iltana takas et nähtäskö torstaina. Sano et joo, nähdään päiväl et illaks hän menee töihin. Tein selväks että mulla on kiinnostusta nähä, sen viestit oli vähän ehkä nihkeitä. Tai sit kuvittelin.
No, tuli torstai ja mitään ei kuulunu koko päivänä. Ei mitään. Tulin siihen tulokseen et sitä ei kiinosta.. En mä halunnu olla sit mikään riippa joko koko ajan kysyy et jokojokojoko.
Tänään sit vitutti ihan urakalla. Tässä mein tekstiviestikeskustelu.

Minä: Torstai oli ja meni.. Sua ei sit kahvittelu kiinnostanu. Ei se mitään, törmäillään:)
Poke: Sun piti soittaa, tais olla kiire!
M: Mä odotin et sä oisit ilmottanu itestäs ku oot heränny mut mitään ei kuulunu. Oisit sinäki voinu soittaa mulle..
P: Niin.. Ehkä sitten joskus toiste...
M: Niin.. En häiritse sua enempää :)
P: Ok. Hauskaa kesää.
M: Samoin sulle. Varmasti ovella joskus törmätään :)

Mitä vittua? Nyt mä tunnen olevani se mulkku. Joko sitä ei kiinnosta ja "vierittää syyn mun niskoille" et mä oisin se "pahis", tai sit se oikeesti loukkaantu kun en kerran lähteny sinne mökille kun pyys. Mä en vittu tajua!!!
Luojan kiitos se ei seiso mun vakkaribaarin ovella. Mut vituttaa ihan armottomasti. Jos sitä ei kiinnosta ni oishan se voinu sanoo tyyliin - oli kivaa niin kauan ku sitä kesti. Miks musta tuntuu et mä olen tehnyt jotain väärin? Miks se ei voinu ottaa torstaina yhteyttä? Miks musta tuntuu että mä olen viime aikoina ollut se joka yhteyttä pitää. Jonkunlaista oma-alotteisuutta ois ollu ihan kiva siltäkin puolelta.
En vaan tajuu...
Mä annoin sille mahdollisuuden sanoo jo itseasiassa viime viikolla et jos ei kiinnosta. Sano sillonki et "eihän se mun aikatauluista ole ollut kiinni". Vai niin. Sillonki herra ties et mä oon koko päivän suunnitelmia vailla ja vihjailin kahvista. Silti hän ei voinu ottaa yhteyttä ja kysyä et "tuutko hei kahville" tms. Saatanan paska. Joo joo, mun vika ja aikataulut ja kaikki muu. Mä tein selväks et haluun nähdä, enhän mä muuten ois päivää ehdottanut. Saatana.
Miehet. Ei niistä ota helvetti selvää kun eivät osaa puhua. Tai ainakaan toi. Vittu.

Edit. Oli mun pakko vielä laittaa sille viestiä. Tiivistettynä toi ylläoleva mouhoominen ilman kirosanoja, mut pointti oli sama.
Sit se soitti. Kovasti selitti et hän kyllä sanoo suoraan jos ei kiinnosta ja pälälässyn mut eipä kuitenkaan ehdottanu tapaamista. Silti jäi ihan ok fiilis puhelusta, eipähän ainakaa tuu kiusallista hetkee kun seuraavan kerran ovella nähdään.
Joten se oli sit siinä. Hyvä niin :) Loppu hyvin - kaikki hyvin.

Seuraavaa kehiin :D

2 kommenttia:

  1. Miehet, tosiaan! Ne on vähän sellasia, että jos itse koko ajan ehdottaa ja roikkuu, ne ahdistuu, ja jos ei, niin ne loukkaantuu... Hohhoijaa. Tsemppiä, tiedän tunteen.

    VastaaPoista
  2. Ikinä ei oo hyvä :D
    Mut mä olen oikeesti helpottunut, mua rupes vaan ärsyttää se kundi. Mököttikin toissa viikolla ku pikkulapsi. Ei muuta ku seuraavaa matoa koukkuun.
    Hitto, koht laitan itekikkin sun innottamana ilmotuksen :D

    VastaaPoista