keskiviikko 25. elokuuta 2010

Tää on oikeesti vähän pelottavaa, tää tunne kurkussa. Ihan kun ois jotain tukkeena. Se sanonta pala kurkussa sopii tähän täydellisesti eikä todellakaan mitenkään miellyttävällä tavalla.
Hengitys on vähän vaivalloista ja ääni meinaa pettää. Oon oikeesti ollut kaks päivää lähes puhumatta mut tuntuu et ei vaan helpota.
Äiti käväs tänään mun luona ja vaikka se oli täällä vaan tunnin verran ja äippä hoiti melkein kaiken puhumisen niin sen jälkeen olin ihan puhki.

Ja mulla on tylsää. Oon leiponut sämpylöitä, pessyt ikkunat ja vessan. Lukenut, nukkunut ja kattonut leffoja. Mulla on tylsää. Tylsää!!!!!

Mä kaipaan seuraa, höpöttelyä, hellyyttä ja huolenpitoa. Kutittelua, hupsuttelua ja joo - seksiä. Nää on näitä hetkiä kun mä kaipaan poikaystävää (voiks yli 3kymppinen käyttää tota sanaa vai pitääks mun aikuistua ja sanoo miesystävä???).

Ehkä mä meen yksin leffaan kattoo teiniangstileffan elikkäs Sisko tahtoisin jäädä. Trailerin perusteella voisin kuvitella samaistuvani osittain noihin mimmeihin.. Olin aikamoinen villi teini ja aiheutin porukoille harmaita hiuksia ennen aikojaan.
Ja leffassahan saa ja pitää ehdottomasti syödä poppareita ja karkkia ja juoda limpparia. Mä tarviin hemmottelua!

4 kommenttia:

  1. Paranemissäteitä sinne! Minullakin tautia ja kun ei jaksa aina katsoa telkkariakaan, niin, pateettista kyllä, aloin valmistella osasia joulukortteihin... Kuvittele, joulukorttien askartelua elokuussa? Huh. Ja joo, saadaan käyttää vielä sanaa poikaystävä, ehdottomasti :)!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)
    Ja paranemisia sullekkin! Parempihan toi askartelu on alottaa jo nyt kun jättää viimetippaan, kuten mulle tahtoo käydä.
    Poikaystävä, oispa mulla semmonen.. :D

    VastaaPoista
  3. Hei, pitäiskö laittaa kirje joulupukille jo vähän etuajassa, että "tuo mulle poikaystävä" :)?

    VastaaPoista
  4. Ehdottomasti! Mä voisin ottaa semmosen vaikka heti ylihuomiseks :D

    VastaaPoista