torstai 1. heinäkuuta 2010

Torstai toivoa täynnä?

Kävin eilen lääkärissä. Keuhkoputkentulehdus, normi flunssa ja astman oireita. Great. Pitäs funtsia taas ton röökin polton lopettamista. Champix-resepti on jo apteekissa ja odottaa noutajaansa..
Ois lykännyt saikkua mutta en vaan voi. Töissä ei oo ketään tekemäs näitä hommia kun ne kaks jotka osaa, on lomalla. Pakko kestää. Mä tiiän - oon typerä mut mä en vaan voi jäädä pois :(

Eilen kävin Jiin kanssa kattomassa Sinkkuelämää 2. Mä tykkäsin. Romanttista komediaa höystettynä pikkasen draamalla :D

Tänään uus yritys Mikan kanssa moottoripyöräajelusta. Mä haluuuuuuun! Viime yö meni taas alle 6 tunnin unilla. Pikkasen väsyttäis.
Mua vituttaa niin ettei veri kierrä, kun en pääse lenkille tai salille. Pari kiloo tullut lisää ja se todellakin näkyy mahassa. Mä oon läski :(
Jos ens viikolla vihdoin pääsis. Se ois sit vähintään 2 kertaa viikossa sekä sali että lenkki. Vähintään.

Facebookin kautta jutskaillut taas yhen tyypin kanssa. Ja tietty se on jostain Porista :(
Jos lähtis huomenna vähän viihteelle. Osaiskohan sitä jutella jonkun miehen kanssa ihan livenäkin vielä???

Vieläkin panettaa.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti paranet pian! Rupesi naurattamaan tuo yksi lauseesi, sillä täydensin sen omaan tilanteeseeni sopivaksi: "
    Facebookin kautta jutskaillut taas yhen tyypin kanssa. Ja tietty se on jostain Sveitsistä :(" - heh, aina ne on jostain muualta :D.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, nyt rupee vihdoin kunnolla olotila helpottumaan :) Ens viikolla pääsee salille ja lenkille, jei!!!

    Joo. Miks ne hyvät (?) miehet on niin kaukaa? Ja oisko ne sit kuitenkaan niin hyviä jos ne ois lähempänä?
    Äh, tänään tää tyttö lähtee viihteelle. Ei tekis yhen illan pano mullekkaan pahaa :D

    VastaaPoista