tiistai 27. heinäkuuta 2010

Tiistai.

Viikonloppu meni vallan rauhallisissa merkeissä. Koo tuli lauantaina siis mun luo, käytiin lenkillä, saunassa ja grillattiin makkarat mun hienossa sähkögrillissä tuolla parvekkeella.
Sunnuntaina en tainnut tehdä yhtään mitään kun en ees muista :D Kävin mä salilla ja sain etureidet niin kipeiks (tai oli ne jo aikasemminki kipeet) että hetkeen ei tarvii jalkatreeniä tehdä..

Eilen kävin äitillä syömässä ja siellä oli siskoni perheineen, illan vietin ompelukoneen ääressä ja tein vähän korjausompeluhommia.

Tänään ois tarkotus nähdä entistä työkamua. Yritän vongata sitä rannalle mun kanssa kun näyttää tulevan upee päivä!
Huomenna pitäis nähdä kans yhtä toista entistä työkamua. Se asuu nykyään Kyproksella ja viipyy Suomessa nyt kuukauden. Piti nähdä jo tänään mut laitoin sille et käviskö huominen.. Haluun nähdä sen ajan kanssa enkä pikasesti kahvilla ja tän päivän olin sopinu viettäväni jo tuon toisen kanssa.

Poken kanssa asiat on ok. Selkeesti sitä vitutti että en sinne mökille mennyt mutta se naamioi kiukkuumisensa työ-ja muihin vitutuksiin. No joo, niin mäkin teen jos toinen ei tee niinku mä haluan. Kiukkuun mutta en välttis kerro miks kiukkuun vaan keksin tekosyyn.. Hölmöä mutta totta.
Onhan se ny noloo sanoo että "mua kiukuttaa kun et tee niinku mä haluan" :D

Nyt oottelen et mikä tän päivän plääni tulee oleen. Ex-työkamu laitto viestin et soittaa kohta.. Mä haluun rantsuuuuuuuuuun :)

Edit: Jep, rantsu kutsuu! Sämpylätaikina on kohoomassa, salaatti tehty ja viinipullo viilentymässä jääkaapissa. Piknik <3
Ja Jii tulee töidensä jälestä rantsuun kanssa (ko. ex-työkamu on mein yhteinen). Tästä tulee kiva päivä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti