tiistai 6. heinäkuuta 2010

Aurinko paistaa ja vettä sataa...

Taitaa tulla kesä :)
Lähin aamulla kotoa polkemaan pyörällä töihin ja puolessa välissä taivas repes. Oli kuuma ja vettä satoi, mä kastuin litimäräks ja hymyilin kun idiootti koko matkan. Mä rakastan kesän sadekuuroja!

Töissä ahistaa. Ihan vitusti. Mä oon todella lähellä etten hakis muualle, melkein jo sitä mieltä että huonompipalkkanenkin paikka kelpaa. Mä haluan vaan pois täältä.
Oispa jo loma. Mä en nyt millään jaksais kun tuntuu et pää hajoo. Täällä on kaikilla niin paskat fiilikset että on itelläänkin työn ja tuskan takana pysytellä positiivisena.

Janista ei oo kuulunu sunnuntain jälkeen. Kumma, että mä en siitä kaipaa kun seksiseuraa tms hauskanpitoa niin silti kait vähän kolauttaa itsetuntoa kun toinen ei suinpäin rakastunutkaan ja haluu mun seuraa 24/7 :D

Mika laitto viime lauantai yönä viestin et jos lähet junalla nyt niin monelta oot täällä. Vastasin et et todellakaan oo tulossa kun ei olla Jiin kanssa ees baariin vielä lähetty. Sen jälkeen ei kuulunu mitään. Eilen se laitto meiliä että moi. Vastasin että moi. Eikä siitä sit kuulunu taas mitään mut sen jälkeen sen naamakirjan sivulla oli linkki johonki "Vittu kun vituttaa" biisin. Tiiä sitten että minäkö vitutan vai miten... Mutta vähän kumma jätkä se on. Perkelettäkö sitä moikkaamaan jos ei mitään asiaa ees ole. Tai jos halus muuten vaan moikata niin ois saatana kyselly ees kuulumiset tai kertonu omistaan. Outo.

Nyt on vasta tiistai ja mun menojalkaa vipajaa ja kaljahammasta kolottaa :D
Eipä siinä, perjantaita odotellessa.. Tänään potkin itteni salille, satoi tai paistoi!!!

Klo: 17.44. Mä kävin salilla lähes kolmen viikon tauon jälkeen! Jei, hyvä minä :)

Ja hei Roskis, jostain syystä tää bloggeri piilottelee kommentteja. Oon hyväksyny sun tekstin mut mitään ei näy. Nyyh :(

1 kommentti:

  1. Noh, ainakin sinä näet ne kommentit :)!

    Tuo on muuten ihan totta, että vaikka ei itse haluaisi oikeasti miehestä muuta kuin seksiä, niin silti haluaisi, että mies osoittaisi kovasti kiinnostusta muutenkin ;). Outoa... :).

    VastaaPoista