maanantai 19. heinäkuuta 2010

Ei ois kannattanut nousta sängystä...

Tää oli kamala päivä. Väsytti, duunikaveri lomalla ja yks sairastapaus minkä takia kaikki päivän hommat piti suunnitella uusiks. Mä olen kuallut.

En jaksanu salille, en lenkille. Söin pastaa ja maha pullottaa kun oisin 9 kuulla raskaana. Vittu.

Viikonloppu oli taas vaihteeks kiva :) Myy tuli perjantaina mun luo, otettiin vähän kaljaa (mähän oot täys alkkis viikonloppusin. Heheheheee) ja lähettiin ottaa yhet paikalliseen. Oli jo vähän hutikka päällä ja laitoin Pokelle viestii et huoliiko se mut moikkaamaan. Huolihan se :D Lähti jopa aikasemmin töistä, haettiin auto ja ajettiin mökille. Aamu-uinti teki poikaa ja sit kainaloon nukkumaan. Parhautta.
Pientä krapulan poikasta oli ilmassa lauantai-aamupäivällä mut ei se menoo haitannut.

Illalla istuttiin Jiin ja sen kahen kaverin kans tos mun pihalla piknik-tyyliin ja siitä lähettiin sit jälleen kerran baariin. Jii ei tosin lähteny ku oli tainnu saada auringonpistoksen :(
Enivei, oli ihan mukava ilta mut tulin vaihteeks ajoissa kotiin :)

Eilinen meni pienessä koomassa...

Mika oli näköjään poistanu mut fb kamuistaan.. Jep jep ja morjens :D

Janikin laitteli eilen viestii et miten ois ;) No ei nyt ois kun se aika kuusta :D

Mut jaksaa jaksaa, tää viikko enää ja sit LOMA <3

Ps. Mä rakastan tätä taustaväriä! Niin herkullisen suklainen et tekis mieli lipasta tät läppärin näyttöö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti