keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

Cuz I Can!

Maanantaivitutuksesta päästy yli! Eilinen duunipäivä tosin oli vielä perseestä mutta sen verran oli aggressioita että kykenin salille :D Helvetti kun teki taas hyvää ähertää siellä ja saada lihakset toimintaan.

Iskä ja avovaimonsa tulivat mun luo kahville salin jälkeen ja toivat mulle pienen sähkögrillin partsille. Kyllä sillä aina parit makkarat paistaa!
Sen jälkeen jaksoin vielä imuroida ja vähän muutenkin huushollata.

Sit kävin suihkussa ja oottelin malttamattomana Janin tuloa ;) Hyvää settiä jälleen kerran ja huumorinkukkakin kukki. On se vaan lupsakka kundi. Mä tykkään.

Pokenkin kans ollaan pari viestiä eilen laitettu mut ei kummempia. En tiiä yhtään millon nähdään..

Mika laitto mulle eilen viestiä että kännipäissään oli lauantaina sählänny fb:ssä. Sanoin et jos vie kerran sählää ni ihan turha enää pyytää kamuks. Mä en kyllä usko sen selityksiä. Luulen et sitä vaan vitutti kun "meistä ei tullut mitään" ja siks kännissä poisti mut sieltä. Ja kun laitoin sille teksitiviestin et poistit mut sitten.. Niin sitä rupes hävettää tms. Edelleen se on omituinen..

Mut hei, tänään on ihana ilta. Mun iki-ihana Pink on suomessa ja Kaisaniemessä keikalla. Ja mä meen sinne!!! Rakastan!
Huomenna saattaapi väsyttää mutta voin vaikka lyödä vetoa että on se sen arvosta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti