perjantai 9. heinäkuuta 2010

Luojalle kiitos perjantaista ja viikonlopuista

On vähän lämmin...

Keskiviikkona en tehny töiden jälkeen mitään erikoista. Otin pikkupäikkärit ja illalla kävin hölkkäämässä 4,5km. Meinasin vähän kuolla matkan aikana kun oli illalla puol 9 aikaan vielä niin kuuma ja kosteeta..HUH.

Eilen piti Jiin kanssa mennä rannalle. Käytiin yhellä mut just sillon alko satamaan kaatamalla. Vaihdettiin rantaa mutta oli aika pilvistä niin ei kauaa viihdytty. Kävin mä silti meressä pulahtamassa ja se teki niin hyvää nihkeelle iholle.
Sen jälkeen otin himassa vaihteeks 15min tehotirsat (tää kuumuus vie totisesti voimat) ja illalla kävin vielä salilla tekeen keski- ja yläkroppatreeniin.

Tän viikon urheilusuorituksista oon niin ylpee!

Viikonloppuna la tai su ois tarkotus lähtee Jiin kanssa johonkin piknikille ja ottaa aurinkoa. Mun menojalkaa vähän vipajais kyllä just nyt.. Ja mä en tykkää et jos lauantaina lähtee viihteelle, et sunnuntai menee (ehkä) krapulan kourissa. Sit maanantaina ei tosiaan oo levännyt olo..
Jii taas haluis huomenna mennä biitsille ja illalla sit viihteelle. Hmm...

Janin kaa vaihdettiin keskiviikkona tekstiviestejä. Se lähti eka duunireissulle itä-suomeen ja jää sinne kotikonnuille viikonlopuks. Hmph. Sanoin et aika tylyy lähtee just sillon ku mua p*nettaa :D Sano että tulee varmaan maanantaina takas ja hoidellaan hommat sit monesti ens viikolla ;) Muuten siitä ei oo kuulunu sen jälkeen mitään..

Mikastakaan ei oo kuulunut mitään ja hyvä niin. Se ahisti mua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti