tiistai 13. heinäkuuta 2010

Mistäs alottais...

Perjantaina lähettiin Jiin kanssa rannalle ottaa aurinkoo. Mä nautiskelin siinä samalla pari kaljaa ja rupes menojalkaa vipajamaan. Päätettiin sit et Jii käy himassaan ja tulee sit mun tykö. Oltiin semmoses sopivas nostees ja lähettiin baariin. Istuttiin yhella terassilla ja ajateltiin lähtee kattoo yks mesta et paljon maksaa sisään ja mikä bändi sie soittaa..

Se baariin ovimies tykästy minuun (mä en sillain siihen vaikka hemmetin mukava tyyppi onkin ) ja päästiin ilmatteeks sisään. Rampattiin sisältä ulos terassille ja taas sisälle. Höpöteltiin ihmisten kanssa, laulettiin karaokee (häpäsy) ja pidettiin hauskaa.
Tuli baarin sulkemisaika ja jäätiin sen poken kans siihen vie rupatteleen. Se sano lähtevänsä kusettaa vie lainakoiran ja sit lähtee mökille. Sanoin että oon kade siit mökistä ja se kutsu mut mukaan. Ja mähän lähin :D
Käytiin pissattaa haukku, ajettiin reilu puol tuntii mökille ja mentiin aamu-uinnille siinä ennen seiskaa. Siinä sit vähän nusastiinkin.. Heh.

Se toi mut sit päivällä himaan ja uusi kutsun mökille seuraavaks aamuksikin. Hemmetti. Mukava heppu, hyvää seuraa, saunomista, uimista jne. Suostuin :)
Lähettiin Jiin kanssa sit päivällä taas rantsuun. Mulla oli vähän pää pipi mut mäkkäristä evääks haettu ateria ja viilee vesi paransi olotilan. Rantsusta eksyttiin Jiin kaverin partsille grillaan makkarat, sieltä keskustaan ajelulle ja himassa olin joskus 11 aikaan illalla. Kävin suihkussa, ruokin kissat jne. nukuin 2,5h ja suuntasin taas kohti baaria :) Käytiin lenkittää koira ja otettiin se mukaan mökille. Lähes sama setti ku edellisenä iltana ;) Joskus 10 maissa aamulla käytiin nukkuun ja nukuttiin sinne ehkä kolmeen. Laitettiin saunaan tuli, uitiin ja syötiin. Kotiin päin lähettiin joskus seiskan aikaan ja siitä menin suoraan Myyn luo.

Myy oli reilut 3 viikkoo ollut perheensä kans reissussa ja oli ihana nähä pitkästä aikaa. Olikin jo ollut ikävä <3

Maanantaina olin hemmetin väsyny mut hymy huulilla. Jani laitteli sit viestiä ja tuli illalla käymään ;) Sinne meni nekin pitkät yöunet kun se lähti joskus yhen aikaan yöllä kotiinsa (en huolinu yöks.Heh) ja mulla oli 6.30 kello soimassa.

Ihan pikkasen täs ny jänskää et ku tiiän et Janiki käy välil samas baaris mis tuo poke on..Et kun maailma on niin kovin pieni..
Janin ja mun suhde on pelkkää seksiä ja toivottavasti osasin sille pokellekkin nätisti tehä selväks että tykkään elämästäni näin, just näin sinkkuna ja kaikkee..
Ketään kohtaan en väärin ole tehnyt, mut ihmisten mieli ja ajatukset on välillä niin nihkeitä.
Nainen ei saa harrastaa seksiä, luoja sentään vieläpä nauttia siitä! Naisella ei missään tapauksessa saa olla kahta seksisuhdetta samaan aikaan. Ei, sehän on syntiä ja nainen on huora. Ihmisten asenne mua vituttaa, ei mun omat tekemiseni.

Tänään käytiin vaihteeks rantsussa Jiin kanssa. K tuli yllättäen myös piipahtaan. Eikä siinä, kivahan sitä oli nähdä. Siinä kun sitten halattiin hyvästiks niin K suuteli mua. Menin häpsälleni ja suutelin takas. Eikä siinä vielä kaikki. Janin kaveri Jyrki (nimi muutettu) tuli moikkaan meitä.
Morjens. Nyt Jyrki tietty mouhoo Janille et siellä se Miss Nutcase lääppi jotain miestä.. Sanoin Jyrkille et kuka se oli ja se vaan virnuili et "kivan läheiset välit teillä". Siihen en kommentoinut muuta ku et niin on :D
Me puhuttiin just eilen Janin kans ja kerroin et ollaan edelleen ystäviä exäni kans. Ja sanoin et muuta ei oo. Saas nähä kommentoiko se jossain vaihees jotain vai ei..

Että semmosta mun viikonloppuuni kuului :D Mitäs teille muille???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti