sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Täydellinen päivä

Heräsin eilen siinä kympin maissa ja äiskä soitti puol 11 aikaan että tunnin kuluttua lähtö rannalle :)
Systeri oli kattanu piknikin meille rantsuun valmiiks ja vietettiin ihana päivä. Syötiin, uitiin, otettiin aurinkoa ja vietettiin laatuaikaa perheen kesken <3

Janin kans laiteltiin viestiä, sil oli darra ja panetus :D Sovittiin et jos aikataulut käy yksiin niin mä meen sen luo helpottaan myös omaa olotilaani ;)
No, ei käyny aikataulut yksiin kun se otti päiväunia eikä tietty vastannut heti viesiin, ni mä kyllästyin oottaan ja kysyin yhtä kaveria viemään mut moottoripyöräajelulle.

Ajeltiinkin sitten kaverin kans yli pari tuntia. Mä rakastan suomen kesää!!! Niin kaunista et meinas hengitys salpautua. Vihreetä ja vehreetä, sinisiä jokia ja järviä, upeita metsikköjä. Ja joo, mä rakastan istua moottoripyörän tarakalla :)

Tulin kotiin ja 2,5 viikon flunssailun jälkeen mulla vihdoin oli energiaa ku pienessä kylässä joten lähdin lenkille!!! Voi helvetti että teki hyvää. En mä ees hölkännyt kun 30 min mut koko matka tosiaan meni hölkäten eikä tehny ees tiukkaa :)
Tuli niin hyvä fiilis ettei mitään rajaa.

Siinäpä sitten Janikin vielä illalla laitteli viestiä ja tuli kylään "iltakahville" ;) Joten voisin melkein sanoo että eilinen oli täydellinen päivä :)

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa tosiaan aika täydelliseltä ;)!

    VastaaPoista
  2. Tommosia päiviä ottaisin mielelläni lisää :D

    VastaaPoista
  3. Tää bloggeri nyt tökkii näiden kommenttien osalta. Näkyy. Ei näy. Näkyypäs. Äh. Eipäs näykkään...

    VastaaPoista
  4. Mut joo, jos näkyy jo miljoonannen kerran niin todellakin noita päiviä lisää!!!

    VastaaPoista