perjantai 16. heinäkuuta 2010

Haikee olo

Mun työkaveri, kenestä täällä oon valittanutkin (mä oon paska ihminen), jää lomalle jonka jälkeen on mun vuoro lomailla. Eikä me nähdä enää ainakaa työn merkeissä. Se oli äitiyslomansijainen ja mun tulee sitä helvetinmoinen ikävä :( Kaikesta valittamisesta huolimatta, ihmisenä se on aivan ihana!
Mä ostin sille täydellisen läksiäislahjan. Melkein tuli itku kun näin sen kirjan kirjakaupassa. Ja veikkaanpa että itku tulee kun erotaan :(

Eilen kävin vähän kaupoilla, Myyn luona kahvilla ja siivosin hiki hatussa kotona. Tänään ois tarkotus päästä taas salille :)

Mitenkä tot menojalkaa taas vipajaa :D Mä oon yrittäny saada Myytä tai Koota mun kanssa tänään viihteelle. Jiin seuraa en ny jaksa vaikka siitä tykkäänki.
Vähän ehkä ärsyttää se, että se on menossa kahden kaverinsa - jotka minäkin oon monesti nähnyt - kanssa lauantaina ulos mutta nihkeilevät mun mukaan ottamisella. Kun eivät ole pitkään aikaan ollet kolmisteen.. Jep. Pitäkää tunkkinne. Ihme teinimeininkiä. Meen sit vaikka yksin :D

Nyt on sen verran kiirus töissä että mä palaan asiaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti