torstai 29. heinäkuuta 2010

Lämpöä riittää

Tiistain rantsupäivä oli aikas onnistunut. Salaatti oli ihanan raikasta ja sämpylät kuohkeita. Eikä viinikään kerennyt lämmetä kun oli hyvä kylmäkassi kylmäkalleineen :)
Ex-työkamu ja sen mies tuli hakee mut kahden maissa ja puol kasilta mut palautettiin kotiin. Tuli uitua, otettua aurinkoa ja höpistyä kaikesta maan ja taivaan väliltä. Ihana päivä siis kaiken kaikkiaan.

Eilen en sitten tehnytkään yhtään mitään. Olla möllöttelin kotona ja kiusasin kissoja.
Tänään ahkeroin 45min salilla ja vedin hyvän reenin. Yritin saada seuraa rannalle mut ei kukaan lähe. Nyyh.
Mut ei sit.

K on soitellut viime aikoina ahkerasti. Ihan niitä näitä ollaan juteltu. Joskus puhuttiin et otettais kalsarikännit sen kans mä en edelleenkään oo valmis näkeen sitä ihan ajan kans. Mä en vieläkään haluu. Mä en haluu päästää sitä lähelle. En pysty. Mulla on hyvä just näin enkä mä haluu et se tulee "sotkee" mun elämäni nyt.

Janin kans laiteltiin tos viestii ja se tulee illal käymään ;)
Pokekin soitteli kun tossa äsken imuroin, tarvii kohta soittaa sille.. Joskohan sinne mökille tulis kutsu :D


...


Kappas, kello onkin jo seittämän ja ton alun kirjotin siinä neljän jälkeen. Jani kävikin jo "päiväkahvilla". Ja Pokelle laitoin just viestiä et olin päiväunilla kun se soitti. Mä olen kamala.

Nyt pitäs kehitellä illaks jotain tekemistä. Voisin käydä lenkillä, Jiin kans ilta-uinnilla jos se lähtis, voisin käydä vuokraa leffan, voisin värjätä juurikasvun.. Mut just nyt ihan vielä en jaksa tehdä yhtään mitään :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti