lauantai 24. heinäkuuta 2010

Loma. Lomalomaloma.

Mikä ihana (teko)syy syödä herkkuja, juoda kaljaa, nukkua pitkään ja vaan olla jos mieli tekee.
Silti oon tänään jo käynyt kaupassa, tehnyt safkan, imuroinut ja pessyt lattiat. Ja harjannut kissat. Ja pessyt koneellisen pyykkiä ja toinen on pyörimässä. Jos vaikka vessan ja kylppärin viel pesis.
Kuuden jälestä Koo tulee tänne ja lähetään lenkille. Laitan saunan lämpiimään ja se ois sit just sopiva kun tullaan lenkiltä. Mä sain sen grillin niin tänään vois korkata sen ja paistaa parit makkarat :)

Pinkin keikka oli ihan huippu <3 Ja seura oli mitä parhainta. Systeri, Koo ja yks mein ysti. Otettiin siinä kaljateltassa parit, fiilisteltiin ja tanssittiin penkeillä. Ihan parhautta. Pink ei jätä mua ikinä kylmäksi!
Keikan jälkeen lähin tapamaan Meetä vielä yhes keskustan baarissa. Otin sielläkin vie yhen ja oltiin kivassa pikku huppelissa kun tajuttiin et perse - junat ei kulje. Ei muutakun mittari alle ja kotiin :D
Vähän väsytti torstaina töissä mut oli se en arvosta!

Työt on vihdoin ohi ja seuraavat kolme viikkoa saan vaan olla ja nauttia. Duuneja en ees mieti.

Eilen kävin töiden jälkeen salilla ja illalla lähettiin Jiin kanssa ilta-uinille ja kruisailtiin vähän aikaa sen uudella autolla. Poke pyys mökille mut en vaan sinne nyt jaksanut. Uutta kutsua odotellessa :)

Edittiä... Jep jep.
Eilen illalla ja yöllä laitettiin Poken kans viel viestiä ja se pyys yöks mökille. Sanoin et oon Jiin kans uimassa ja et käydään keskiyön aikaan hakeen sen kaveri keskustasta ja tiputetaan keskustaan toiseen mestaan. Sanoin et tuun jos suinkin jaksan. Mä olin sen keskustakeikan jälkeen himassa vasta vähän ennen yhtä... Mökille on ajomatkaa siis sen 40min ja mullahan ei oo autoo vaan Jii ois heittäny mut sinne ja mä oisin maksanu bensoista...
Poke oli vähän ottanu olutta mökkinaapurinsa kans ja aattelin et en sit viitti yöllä lähtee ku niil hutikka ja bileet kesken. Tänään sit laitoin sille päivällä viestii et oliko kiva ilta. Ei vastannut.
Kasin aikaan laitoin et onko vie elossa. Vastas jotenki tylysti et on nyt töissä. Siihen sit et onko se huomenna illal himas jos tulisin kahville. Siihen se, et tän yön töissä, lähtee aamul mökille ja tulee illaks takas. Siihen sit jo vähän epäröiden laitoin et jos en ois sopinu kaverin kans menoo huomiselle ni oisin kysyny saanko tulla mukaan mut et huoliiko mut toiste. Siihen se et katotaan myöhemmin. Siin vaihees mul vähän palo käpy ja laitoin et onko se jostain vihanen mulle kun saan vähän semmosia fiiliksiä ja et jos joku juttu mättää niin kertois toki suoraan. Vastas vaan että "No en ole!". Ja mä siihen et ok, tämä selvä.
Hohoijakkaa.. Oon nyt sitä mieltä se et mököttää koska en sit kuitenkaan lähteny sinne mökille. Mua vituttaa tommonen et jos joku asia mättää niin siit ei sit voi sanoo. Mä en laita sille nyt sit enää mitään ja se saa ottaa yhteyttä jos ottaa. Vituttaa tommonen. Saatana. Ja naisetko muka vaikeita???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti