tiistai 2. elokuuta 2011

License to whine

On. Kyllä on. Koska mä kuitenkin aktiivisesti etin duunia niin mulla on lupa kitistä ja valittaa. Niin kerta. Duunit siis ahistaa edelleen ja univaikeudet on pahana.
Mut ei siitä ny enempää. Nyt oon lomalla ja yritän nauttia!

Viime lauantaina lähin maalle kaverin luo ja siellä tuli parannettua maailmaa, syötyä, juotua ja saunottua. Ja vedinpä sunnuntaina pienet päiväkännitkin. Teki hyvää ja mukavasti meni junamatka pienessä hönössä :D

Oon jaksanut käydä lenkillä ja sekös mua riemastuttaa. Läskeille vaan kyytiä. Tänäänkin käytiin Jiin kanssa lenkillä ja sit vielä pulahtamassa järvessä. On jo aika viileetä vettä mut se piristi täydellisesti lenkin jälkeen.

Huomenna ois Koon muksun synttärit ja sit Systerin Pätkä tulee mulle yökylään. Pyjamabileet :)

Perjantaina lähen Tampereelle kaverin luo ja lauantaina Systeri ja Koo tulee sinne kans. Ne (ja niiden salasuhteet) menee hotelliin yöks mutta koska mä oon köyhä niin meen sit la-su yöks mun Tamperelaisen työkamun luo. En tiiä oonko siitä maininnut mut se oli tossa pari kolme kuukautta sit mun luona yötä kun tuli meijän duunibileisiin. Mulla ja Jessellä* oli vähän jotain juttua joka on jatkunu meilitse, tekstiviestitse ja puhelimitse. Katotaan ny mitä tapahtuu vai tapahtuuko :D

Nyt on mentävä kattoon ettei muffinssit pala uuniin.


* Nimi muutettu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti