tiistai 23. elokuuta 2011

Mulla on kaks vaihtoehtoo. Syödä noita lääkkeitä ja olla seuraavana päivänä ihan tillin tallin, pihalla ja kuutamolla tai sitten valvoa ja olla väsymyksestä ihan pihalla. Hmmm..
Viime yön menin luomuna koska eilinen olo oli jotain ihan karmeeta. Ihan ku oisin ollut kännissä ja se helpotti vasta siinä kasin aikaan illalla. No thank you.

Fiilis muuten on ihan jees. Tarttis tänään käydä taas mol.fi sivut läpi jos vaikka unelmien työpaikka tulis vastaan.

Mulla on hartiat ihan jumissa ja mainitsin eilen siitä fb:ssä. Mun entiseen kämppään (siis tohon kerrosta alemmas, samaan rappuun) muutti yks tall, dark and handsome. Eli siis tuttavallisimmin Tdh. Se rupes jotain "vittuileen" siinä ja sanoin sille et ois parempi pitää kieli keskellä suuta tai nakitan sen hieroon mun hartioita. No perkele. Sehän tuli sit tänne, pistettiin leffa pyöriin ja siinä samalla höpöteltiin ku se hiero mun hartioita. Heh. Toi oli siis ehkä kolmas kerta kun nään sen ihan naamatusten :D

Jessestä en ota nyt selvää ollenkaan. Oon vihjaillu et kutsu sen luo ois kiva mutta.. Joka päivä ollaan meilailtu ja jotain vihjeitä seuraavast tapaamisesta on ollut ilmassa. Mitään ei silti oo sovittu. Jos mulla ois nyt tähän hätään ylimääräset 60€ niin perkele, mä hyppäisin jo tänä iltana junaan ja sit katottais mikä on tilanne. Onko tilannetta vai eikö ole.. Vituttaa kun se on ysiin asti duunissa. Me kerettäs hengailla niinku yö. Mitä vittua mä siellä seuraavana päivänä tekisin? Vieraassa kaupungissa ja vieraassa kämpässä. Miks mä en oo rikas :D

Mä pistän Twilightin pyöriin ja alan kuolaamaan Taylor Lautnerin perään. No onhan se ihan pikkupoika vielä mut kyl se kivalta näyttää ilman paitaa. Ulkona sataakin ni en mä vielä kehtaa lenkille lähtee.

2 kommenttia:

  1. Siis ei ole todellista? Tapaat naapurin kolmatta kertaa ja se tulee luoksesi hieromaan hartioitasi ja viettämään iltaa? Siistiä :)! Kunpa itselläkin olisi yhtä paljon hehkua, jolla noita hierojakandidaatteja sitten otettaisiin messiin, sillä hehkua sinulla taatusti on - ja paljon :)!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kaunis!
    Hehkua tosiaan - säälistä tais tulla tänne. Voi olla et oli viimenen kerta kun Tdh:sta kuuluu mitään :D
    Ihan mukava jantterihan se on ja komeekin mut ehkä toi Jesse on nyt niin tossa mielen päällä että Tdh ei koskettanut mun simpukkaa.

    VastaaPoista