perjantai 26. elokuuta 2011

Nappia napaan ja menoks

Fiilis on kutakuinkin ihan ok, kävin tänään taas lääkärissä ja masennuslääkkethän se ny määräs. Minimiannoksella mennään ja mä jätän noi nukahtamis/unilääkkeet veks. Katotaan mitä tästä ny tulee.
Mä haluun vaan olla se oma pirtee ja ihana itteni, mikä mä oikeesti oon. Mulla on mua ikävä. Voiks noin sanoo?

Eilen kävin kaverin kans kävelyllä, reilu tunti pyörittiin tuolla pitkin ja poikin. Käytiin tsekkaa yks metsä et oisko siellä ollut sieniä. Kärpässieniä löyty mut ne jätettiin rauhaan. Halasin puutakin, eiks sen pitäis antaa voimaa?

Tänään reippailen systerin töihin ja käydään vähän kaupoilla, saan siltä sit kyydin kotiin. Huomenna tapaan vanhan tuttavani keskustassa ja ilta on avoin. Ihanaa :)
Sunnuntaiks systerille syömään ja iskä ja A tulee sinne kans. Mä lupasin leipoo jotain kahvin kans.

Kivoja juttuja siis tiedossa.
Jessen kaa ollan meilailtu joka päivä, hitto kun haluisin lähtee sen luona käymään. Taidan lähteäkkin jos se mut sinne viikolla huolis. Pakkoko mun kotona vaan nysvätä vaikka vie saikulla oonkin..

Nyt meen syömään jotain ja palaan kenties illemmalla taas eetteriin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti