lauantai 27. elokuuta 2011

Mitä vittua taas?

Eilisen postauksen jälkeen laiteltiin Jessen kaa meiliä ja nyt tuntuu et kaikki on muuttunut.
Eka se höpäjää jotain mun ihanuudesta ja pälä lässyn ja sit se laitto jotenki et hänen täytyy kattoo et pystyykö hän olee "erossa" musta ny pari päivää. Mitä vittua???
Sit se kuitenki on laittanut niitä näitä meiliä sillon tällön mut se lämpö ja välittäminen on hävinny niistä viesteistä.
Mun teki jo mieli ehdottaa et oisko se ens viikolla huolinu mut sinne kylään mutta sen verran tylyä? tekstiä on ny tullu että ei tuu mieleenkään ehdottaa tapaamista.
Ei tylyä mut jotenkin tunteetonta. En mä osaa selittää. Mitä vittua taas tapahtu ku tuntuu et se mitä mein välillä on, on hävinnyt. Kyllä se laitto yhes viestis kun ei hetkeen ollut kuulunut musta sinne päin mitään et sen tuli mua ikävä. Mut miks mulla on nyt niin kummallinen olo tästä jutusta.
En kehtais ruveta ny uteleen ja tiukkaamaan siltä mitään mut ei tää ny kivalta tunnu..

Edit: klo 14.19 eli näin kärsivällinen sit olin. Laitoin Jesselle just viestin joka kuului näin:
Mun teki mieli ehdottaa et oisitko huolinu mut ens viikolla kylään mut jostain syystä tuntuu et oot ottanu etäisyyttä muhun. Onks ny jotain...?

ja vastaus tuli jos "Tulin kaverille jsut kun ulkona oli liian kuuma :). Enkä ole ottanut suhun etäisyyttä hupsu ja olet edelleen tervetullut koska vaan! :) "

Okei. Kassellaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti