tiistai 16. elokuuta 2011

Insomnia

♪♫♪ Deep in the bosom of the gentle night
Is when I search for the light
Pick up my pen and start to write
I struggle, fight dark forces
In the clear moon light
Without fear... insomnia
I can't get no sleep ♪♫♪


Kävin siis työterveyshoitajalla jolle jo tammikuussa työhöntulotarkastuksessa kerroin fiiliksistä tot työilmapiiriä kohtaan, unettomuudestani jne. Nyt itkin siellä ainakin 45min ja sain soperrettua kaiken. Pisti mut 3 päiväks saikulle (enempää hoitaja ei kait voi ees määrätä) ja soitti mun työterveyslääkärille et nyt tarttis pikasesti mulle ajan lääkäriltä. Ja perjantaina siis aika ihan lääkärille. Toivottavasti toi hoitaja antaa tarvittavat tiedot et ihan kaikkee ei tarvii taas uudestaan sanoo..
Unettomuuden pisti saikkulappuun syyks vaikka tietää että syy on kait työuupumus ja stressi. Hyvä näin. Ns. esimiehelle toki soitin saikusta ja meilitse kirjotin sit et syynä on unettomuus (ja ehkä masennus - ei voi tietää vielä) ja pyysin et se laittais poissaoloilmotuksen mun työsähähköpostiin. Mä tiiän ettei syytä ois tarvinnu sille sanoo mut..

Mä en tiedä mitä nyt tapahtuu. Mä toivon et saisin itteni kursittua kasaan. Mä toivon et löytäisin voimia uuden duunin etsimiseen. Mua pelottaa et duunis pitävät mua ihan pöpinä, luulosairaana tai paskanjauhajana. Tai laiskana paskana.


Mut siis hei, muutenhan mulla menee ihan hyvin :D Jessekin laitto just viestii et "taas meni ajatukset sekasin sun takia enkä tiiä mitä mun piti tehdä ennen töihin lähtöä". Hih, se tykkää musta. Ei vaan kehtaa myöntää :P

2 kommenttia:

  1. Hei - oot ollut tänään tosi reipas tyttö. Ja trust me, kyllä se kääntyy tästä parempaan päin. Perjantaina lääkärille juttelemaan ja hyvä tulee. Ja sitäpaitsi on aina hyvä, että on kanssa jotain positiivista ajateltavaa tollasissa tilanteissa - niinkuin sinulla nyt tuo Jesse :).

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Taas :)
    Joo, pikkunen sutina tekee hyvää. Tuli tästä jotain tai ei niin tällä hetkellä on kiva oottaa et millon siitä kuuluu ja mitä kuuluu :D

    VastaaPoista