torstai 28. heinäkuuta 2011

Mieli ihan yhtä musta kun ilmakin

Helvetti että on taas vaikeeta päästä tästä ahdistuksen suosta ylös. Vituttaa.
Huomenna on onneks juttutuokio esimiehen kanssa ja todellakin aijon avautua tästä fiiliksestä. Palkankorotusta pyydän myös ja jos lisää liksaa ei tipu niin vittu mä en jaksa tätä paskaa enää. Mun työkuviot on muuttunut niin paljon siitä kun alotin ja hommia on tullut vastuun lisäks enemmän. Mä en paljoo vaadi mutta jos se mun pyyntö evätään niin tulee kyllä tunne että mun työpanosta ei arvosteta paskan vertaa.
Ja siitäkö hyvästä mä painan duunia niska limassa? Saatana. Täällä on pari tyyppiä joille joutuu jumalauta joka toinen päivä sanoon et hei, et viittis tsekkaa noi meilit, sitä tätä ja tota. Ihan perusjuttuja mitkä kuuluu kaikille. Luulevat ääliöt et homma on vaan puhelimeen vastaamista kun se on vaan ehkä se 40% tästä duunista. Perkele.

Joo, ja arvatkaa mitä mun keittiön kaapeista löyty! Riisihäröjä. Voi vittu. Minä joka muutenkin pakkaan lähes kaikki riisit, jauhot ym. nätteihin lasipurkkeihin ja on vähän siivousfriikin vikaa ni mun keittiössä tommosia. Hyi helvetti. Parhaani oon tehny niiden häätämiseks ja raidipurkki tyhjee. Kuolkaa jo saatana!

Kerroinko muuten et tein "tarjoilijan" hommia tossa mun ex-esinaisella ? No enivei, siitä seuras se, että että sen ystävä soitti mulle eilen ja tarjos hommia. Menen siis keitraamaan taas elokussa. Jei, rahan tuloa ei voi estää :D

Puuh. Jotenkin helpottaa tänne avautuminen. Kiitos MINÄ ja Jones kommenteistanne ♥ Ootte niin ihania ku jaksatte tsempata mua kun oon kiukkukunenkärttynealamaissajaahistuntu. Mä oon ollut nyt ihan surkee ees kommentoimaan toisten tekstejä kun noh..ei vaan jaksa.

Nyt vielä sorvin ääreen ja palailen ehkä illemmalla..

3 kommenttia:

  1. Hyvää lomaa!! Kirjoitin tähän pitkät pätkät kaikenlaista, mutta johonkin hävis, kun yritin postata :(

    Anyways, lyhyestä virsi kaunis, ja rentouttavaa lomaa sulle!

    t. MINÄ

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä. Toivottavasti sait palkankorotuksen ja vielä kehut päälle. Halauksia sinne!

    ps. oon muuten muuttanut, vanhan blogin kautta pääsee uuteen ja allakin uusi osoite

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille!
    En tosiaan saanut palkankorotusta (kaikki korotukset jäässä ainakin syyskuuhun) ja lupaavat 10 hyvää ja 10 kaunista mutta samaa virttä on kuultu jo ihan tarpeeks. Se keskustelu vahvisti entistä enemmän et toi ei oo mun paikka. Mä tiedän että mä olen hyvä. Eipäs, mä olen loistava asiakaspalvelija! Mutta tuolla ei arvosteta eikä kiitetä. Oon tosi pettynyt mun esimieheen että edes kiitoksen sanaa ei kuulunut. Sanoin että eikö se nää että ihmisillä (6 hlöä lopettanut lokakuusta) on tuolla paha olla. Vastaus: Kyllä mulla on täällä ihan hyvä. Jep. Haistakoon paskan koko lafka. Mä teen duunini helvetin hyvin siihen asti kunnes saan uuden paikan. Sit näkevät mitä menettivät. Jos ees tajuuvat. Mä ansaitsen parempaa!

    VastaaPoista