torstai 18. elokuuta 2011

Nyt vähän jännittää huominen lääkärikäynti. Toivottavasti se ois yhtä mukava ja inhimmillinen kun se työterveyshoitaja..
Mua ei oo sillain ahdistanut nyt yhtään kun oon tienny ettei oo tarvinnu töihin mennä, en oo oikeestaan ees duunia ajatellut. Mikä on ollut niin mahtava ja vapauttava tunne!
Pari hakemusta kivoihin paikkoihinkin oon laittanut - saas nähä kuin mimmin käy.

Päivät on mennyt ihan mukavasti. Eilen kävin puolen tunnin rennolla hölkkälenkillä ja tänään tein ekaa kertaa voimavantella 10 min "treenin" kun osa ajasta meni sen kerpeleen vanteen nosteluun kun en oikeen tot tekniikkaa vielä osaa :D
Nyt on sitten ihan järkyttävä mustelma vasemmalla lanteella. Siis ihan kamala. Voi hitto. Pakko pitää ainakin päivän tauko ja kattoo sit kuin kylki kestää. Mut kivaa se oli, hiki tuli ja varmasti tuntuu keskikropassa (ainakin sit kun pystyy pyörittää pidempäänkin) et se tehoo. Keskikroppa on mun heikoin lenkki joten siks hankin ton vanteen.

Myy kävi tänään piristämässä mun päivää ja laitoinpa sille raidat hiuksiin. Vastapalveluksena se hiero mun hartioita. Myy ♥

Jessen kaa meilailtiin aamupäivä ennen sen duunia ja nyt taas näytti viestiä pukkaavan. Se kautta rantain mainitsi että eipä sitä huvita ny enää pussailla muiden kun mun kanssa. Hih.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti