tiistai 30. elokuuta 2011

Järkyttävä väsymys

Eilinen päivä äitin kanssa oli aivan ihana. Käytiin syömässä ja pyörähtämässä parissa kaupassa. Sen jälkeen mentiin äitin luo ja tehtiin (mä neuvoin vierestä ja äiti sai ite opetella) sen kanssa valokuvsita valokuvakirja. Ihanaa laatuaikaa äitin kanssa ♥
Systeri tuli Pätkän kanssa sit sinne, Pätkä jäi mummille yökylään ja Systeri heitti mut kotiin. Mun ihana Isolisko :)

Ilta meni niitä näitä viestitellen Jessen kans.

Tää päivä on ollut taas todella masentava. Mä en ole jaksanut tehdä yhtään mitään. Nukuin ekaa kertaa kyllä kunnon yöunet ja aamulla mieli oli pirtee. Sit mä väsähdin.
Otin parin tunnin päikkärit ja oon vaan koomannut. Illalla kuuden maissa tajusin että hups, oon syönyt vaan puuron puoliltapäivin. Pakko oli käydä kaupassa vaikka millään en ois jaksanu. Tein pastaa kinkkukastikkeella, söin ja oon jatkanu koomaamista.
Jessestä ei oo kuulunu aamun jälkeen mitään. Eikä oo ees niin väliks.
Tää on niitä päiviä kun mikään ei huvita, eikä mikään tunnu miltään.

Mä taidan mennä nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti