torstai 1. syyskuuta 2011

Panacod ♥

Järkyttävä hartiajumi senkun jatkuu ja ainut mikä turruttaa kivun on buranan ja panacodin yhdistelmä.

Myy kävin tänään auttamassa mua ja päivitettiin mun cv. Siitä tuli upee! Jos tolla ei heru kutsua haastatteluun niin ei sitten millään. Huomenna lähtee parit hakemukset eteenpäin..

Huomenna soittaa myös lääkäri ja mä panikoin sitä jo valmiiks. Mä en tiiä yhtään et kykenenkö mä töihin koska jo sitä aatellessa alkaa sydän hakkaamaan ja pala nousee kurkuun. En tiiä miten ja missä vaiheessa noi masennuslääkkeet alkaa purra mut tää viikko tuntuu olevan olleen henkisesti paljon pahempi kun viime viikko.. Aika näyttää.

Huomenna suoriudun sitten sinne Tampereelle Jessen luo. Toivottavasti meil tulee oleen kiva viikonloppu. Nyt kuitenkin heitän aivot narikkaan ja keskityn Nicolas Cageen ja Angelina Jolieen.

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti Tampereen reissusi on oikein onnistunut ja mieltä piristävä! :)

    VastaaPoista
  2. Oi, toivottavasti Tampereella on kivaa :). Raporttia odotellessa :)!

    Neiti Roskis

    VastaaPoista
  3. I´m alive. On vaan ollut kaikennäköstä tässä joten en oo jaksanu ees kirjotella tänne kuulumisia.
    Reissu meni hyvin ja jatkoa seuraa ;) Raporttia pistän myöhemmin :)

    VastaaPoista