torstai 15. huhtikuuta 2010

Taas huokaillaan

Oon pitänyt itteni edelleen kiireisenä. Tiistaina tosin olin niin väsynyt töiden jälkeen että otin päiväunet, siivoilin ja kävin unille.
Keskiviikkona tuli systerin kaveri mun luo ja hemmottelin itteäni tunnin kokovartalohieronnalla :) Eilen käytiin Koon ja perheensä kanssa kaupoilla ja ostin parvekkeelle orvokkeja ja multaa :)
Tänään menin töiden jälkeen systerille ja vietettiin naisten iltaa. Äiskä oli siellä kans ja tilattiin pitsat, höpöteltiin ja saunottiin. Taivaallista.

Mieskuviot ärsyttää ihan vitusti (lähinnä sen puute - heh), K:ta en halua edes ajatella ja raha-asiat on perseestä.
Joo, vakituinen työpaikka ja säännöllinen palkkatulo. Liian kallis vuokra.
Että Kujakissa jos luet, niin mä tasan tiedän mikä fiilis sulla on.
Mä rakastan mun kotia, kokoa, parveketta, saunaa ja sijaintia. Mutta mä en enää voi elää näin, kädestä suuhun. Mitään ei jää säästöön ja melkein joka kuukaus meinaa mennä miinukselle :( Voi vittu että ahdistaa. Tässä kuussa sen verran "ylimääräsiä" menoja, lääkäri jne. että ei aavistustakaan millä elän seuraavaan palkkapäivään.
Laitoin hakemukset vvo:lle sekä pariin muuhun mestaan. Jos jotain. Melkein mitä vaan. Vittu.
Saaks vähän unelmoida ees lottovoitosta. Tai rikkaasta miehestä johon mä rakastun ja se minuun sekunnissa ja sit kaikki onkin ihanaa ja ruusuilla tanssimista :D

Ps. Mä olen lihonut ja olen läski :(

2 kommenttia:

  1. Mä oon niin sun kanssa tässä jutussa. Juttuhan olis voinut olla mun näppikseltäni...

    Mut hei, me pärjätään silti!

    VastaaPoista
  2. Niin perkele pärjätään :D
    Sisulla ja positiivisella elämänasenteella pääsee pitkälle vaikka välillä ahdistus meinaakin jarrutella menoa :)

    VastaaPoista