torstai 8. huhtikuuta 2010

Otsikko

Mä oon yrittänyt olla ajattelematta K:ta. Ja aika hyvin oon saanutkin sen pois mun päästä. Aina kun se tahtoo sinne tuppautua, oon keksinyt jotain mielekästä tekemistä. Aika parantaa haavat, eiks niin.

Töissä on ollut mukavaa, vaikkakin jumalaton kiire. Työkaveri tuli tänään töihin ja ennen yheksää se oli saanut jo ekan "raivokohtauksen" ja sieltähän se taas tuli. Kommetti että "mä lähen menee enkä tuu huomenna töihin". Hohhoijakkaa. Lähtis sit perkele eikä vaan uhois tota samaa joka päivä. Mä alan väsyä siihen enkä kovin pitkää jaksa tsempata sitä ja olla ystävällinen. Rajansa mullakin.

Oli taas neljän tunnin palaveri siitä syksyllä alkavasta uudesta hommasta. En vaan pääse yli ahdistuksesta. Mä en pidä siitä tulevasta esimiehestä enkä parista tulevasta tiimiläisestä enkä parista tulevasta työtehtävästä.
JOS mun mieli ei tästä muutu, enkä nää valoa tunnelin päässä, enkä saa "ahaa-elämystä", enkä saa ajatuksiani käännettyä positiiviseksi kyseistä hommaa jne kohtaan niin mulla on kolme vaihtoehtoa.
A)Jäädä, hyväksyä ja olla ehkä nauttimasta työstäni ja jatkossa olla turpa kiinni fiiliksistäni.
B)Yrittää saada jotain muuta duunia talon sisällä.
C)Lähteä.
Mä toivon että toi JOS kauhuskenaario ei toteudu ja jossain vaiheessa mä tajuun kuin hyvä juttu toi oikeesti tulee olemaan.
Mut näillä mennään nyt ja niin kauan ennen syksyä kun mua ahistaa, niin mä puran pahan olon pois.

Kädet on tosi kauheen näköset ja kipeet. Oikeen käden kämmen on niin tulehtunut että en pysty kättä ees nyrkkiin puristamaan kun iho on niin tulehtunut :(
Ja kun imuroin niin että tuntui pahalta se metalli kättä vasten. Sen jälkeen oli pakko pestä kädet ja rasvata kunnolla..

Korkkasin fillarikauden! Eilen kaivoin pumpun esiin ja kävin täyttämässä renkaat. Töissä L:n avustuksella pesin pyörän ja Late öljys ketjut :)
Tosin toi pyörä on ruosteessa ja jotain vikaa taitaa olla takarenkaan vanteessa kun viime vuonna se rikkoi kaks kertaa kumin ja nyt näytti että se on taas tyhjenemässä vaik just on täytetty :(
Kaverilla ois myynnissä 3 vuotta vanta naisten hybridipyörä 75€:lla. Ei paha! Sunnuntaina meen käymään ja koeajamaan sen :)
Huomenna ajattelin töiden jälkeen käydä salilla (kävin eilenkin - hyvä minä) ja sit Jiin kanssa varmaan illalla humppaamaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti