lauantai 24. huhtikuuta 2010

Näitä otsikoita on vaikee keksiä :D

Koo ja sen "salarakas"(olkoon vaikka herra X tästä lähtien) istuivat eilen iltaa mun luona. Koo tuli ensin hakee mut ja käytiin kaupassa ostamassa fetasalaattiin tarvittavat ainekset sekä hornetteja. Ja vähän sipseja kans :) Saunottiin ja puhuttiin kaikesta pahasta ja hyvästä mitä mein elämään kuuluu. Helpotti! Koo on niin ihana kun tuntuu että se osaa sanoo just oikeet sanat, että mulle tulee parempi mieli. Ei, se ei todellakaan sano mitä mä haluun kuulla, vaan rehellisesti kertoo omat mielipiteensä. Sitä mä ystävässä arvostan, rehellisyyttä. Mikäs ystävä se olis jos se vaan myötäilis, sanois mitä mä haluaisin kuulla js "sokerikuorruttais" kaiken paskankin. Asioista saa ja pitää puhua niiden oikeilla nimillä :)
Puhuttiin myös Koo:n suhteesta. Mä sanoin sille että pikkuhiljaa sen pitäs tehdä ratkasunsa. Joko jäädä aviomiehensä luo ja ei pitäis mitään yhteyttä X:ään. Tai sitten lähteä avioliitostaan ja kokeilla mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Koo tietää sen itekkin.
Näitä asioita ollaan puitu ainakin vuoden verran. Sanoin Koolle et jos hän päättää jäädä avioliittoonsa, unohtaa X:nn ja jos vielä tulee joku toinen "salarakas" niin siinä menee mun ymmärtävyyden raja. Koo ymmärsi täysin mitä mä ajoin takaa. Ihana!

Niin, katteltiin kolmisin sit leffaa ja syötiin, höpöteltiin kaikennäköstä. Oon "tuntenu" X:n jo lähes vuoden. Ei tää ollut eka kerta kun ne oli täällä viettämäs iltaa mun luona ja ollaan oltu hänenkin luona joskus :) X oli ollut Thaimaassa reissussa ja toi mulle tuliaisen. Puisen peniksen muotosen pillin :D Ihan huippu!!! Se jätkä ymmärtää mun huumorin tajun päälle. Nyt mä tiedän millä mä viheltelen vappuna kaivarissa :D
Kyllä mä tiedän että mä en tee oiken kun "annan tälle suhteelle näin mun siunauksen" mut mä nään niiden katseesta että ne oikeesti rakastaa toisiaan. Siks mua välillä vituttaakin Koo, kun se satuttaa näin aviomiestään. Jos ja kun se ei kerran aviomiestään rakasta, niin miksi se siinä sitten vielä on?
Nää on näitä juttuja mitä mä en tajuu. En varmaan ikinä, ennenkun mä oon samassa tilanteessa.
Oon monesti yrittänyt (sillon viime syksynä kun suhde L:n oli voimakkaimmillaan) ymmärtää L:ää että miksi se ei lähtenyt ja kokeillut mitä meillä ois voinu olla. Mä en vaan ymmärrä. L sano rakastavansa mua, eikä ollut onnellinen vaimonsa kanssa. Miks jäädä semmoseen suhteeseen? En tajuu.

Kevyempiin aiheisiin. Kiloja on pudonnut 1, tukka on ihan kohta puoliin lähes valkonen ilman häivähdustäkään kusenkeltasesta ja eilinen salitreeni meni niin hyvin että melkein vitutti lähtee salilta :D Ja siellä oli kolme semmosta komistusta että oksat pois!
Jahka tää tukkaväri on huuhdeltu pois ja kilo hiuksiin jätettävää hoitoainetta ja huivi päähän, niin mä lähden lenkille. Katoin just kartasta et lenkki minkä aijon hölkätä on vähän reilu 8km. En stressaa jos en jaksakkaan hölkätä koko matkaa. Pääasia on että liikun ja että siitä ja hyvä fiilis :)
Illaks on tarkotus mennä Myylle. Vuokrattas pari leffat ja vietettäs koti-ilta kun sen mies ja muksut on reissussa :)
Huomenna jos sää sallii, lähetään äitin, siskon ja perheensä kans korkeasaareen!

Tein muuten persoonallisuustestin täältä: bhttp://www.namaste.fi/enneagrammi
Ja tämmönen mä olen: http://www.namaste.fi/enneagrammi/yhdeksan+eri+persoonallisuustyyppia/luova+individualisti/lisatiedot/
Ei se ihan metsään mennyt!
Paitsi et mä en osaa noita linkityksiä :D

4 kommenttia:

  1. Onnea etenevästä vaalennusprojektista. Mua tympäisee edelleen tämä oma tukanväri..pitäis keksiä jotain, mutta ei meinaa ehtiä! Koko ajan pukkaa jotain menoa ja tekemistä...

    Ihania ystäviä sulla, tuollaset ystävien kesken leffaillat on parhautta :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, nyt se on vihdoin just semmonen kun halusin. Mitä siihen meni, mustasta blondiks viikossa :D
    Jos uskallat ite värjätä niin ei muuta kun kauppaan väripurkkiostoksille ja mömmöt päähän :)

    Ilman mun ystäviä mä en oo mitään <3 Mä arvostan ja rakastan niitä niin paljon ja toivottavasti oon osannut myös sanoa sen heille :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä mä uskallan ite värjätä, oon tehnyt niin jo 25 vuotta :D

    Nyt vaan on sen verran pituutta jo hiuksissa, että tarvii sitten vähän leikatakin tuon projektin jälkeen, ja sitä en kyllä ite tee :D Ehkä odottelen tuohon kesälomaan asti, niin ei tarvi pissan värisenä käppäillä töissä - en jaksais sitä vittuilua :P

    VastaaPoista
  4. No joo, pitkät hiukset on vähän eri asia :D
    Mä kuljin pari kolme päivää töissä huivi päässä.
    Olin kuulemma Hilja-maitotyttö :)

    VastaaPoista