sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Sweet sunday

Perjantaina oli mukavaa. Otettiin Jiin kanssa huikkaa ja lähettiin sit hotellille kuuntelemaan Chisua. Ei ihan my cup of tee mut tulipahan nähtyä. Pari erikin jantteria teki lähestymisyrityksiä minuu kohtaan mutta jostain syystä ei vaan napannut. Ja hyvä niin, hutikka oli aikamoinen ja jos oisin raahannut jonkun himaani niin ois voinu vituttaa aamulla :D
Eilinen menikin nukkuessa koko päivän. Kävin mä tosin illalla reilun puolen tunnin kävelyllä kun tuntu että oli pakko saada raitista ilmaa. Lähdin ilman musiikkia ja nautin omista ajatuksistani sekä lintujen liverryksestä.
Tänään oon ahkerasti vältellyt salille menoa eli pesin ikkunat, jääkaapin alustan, uunin taustan sekä tietenki uunin sisältä.
Nyt oottelen Jiitä ja lähetään vähän kaupoille :)
Mun piti siskon kanssa lähtee tänään yhelle ystille ja hakemaan keittiöön uudet hyllyt ja koeajaan sen pyörän mut tais mennä suunnitelmat uusiks kun systerille tuli vähän kiireitä.
Höh. Jiin auto taas on niin pieni ettei mitään saumaa saada sitä pyörää takaboksiin jos pyörä ois mulle hyvä. Täytyy kattoo sit joku toinen kerta varmaan.
Damn, mä kerkeen tänään sit varmaan salille :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti