tiistai 20. huhtikuuta 2010

Aurinko :)

Enpä jaksa/halua vieläkään miettiä mitään sen syvällisempiä. Antaa ajan kulua nyt noitten tunteiden suhteen, viilentyköön ja ajattelen ja pohdiskelen niitä sit myöhemmin.

Pientä piristystä tähän kevääseen tuo parikin eri heppua kenen kanssa on pientä flirttiä. Tuleeko näistä muuta - sitä ei voi tietää mut ainakin ne saa hymyn huulille.
Harmi vaan kun toinen asuu Kuopiossa.. Mut se saa mun mahaan perhosia vaikka mitään sen kummallisempaa/syvällisempää ei ollakkaan vie juteltu. Eikä olla muuten ees puhuttu puhelimessa :D

Uus pyörä on ihan mahtava ja sillä on tosi hyvä ajaa. Se kypärä vaan pitäs vielä hankkia :/
Eilen tuli käytyä salilla ja voi hemmetti kun on taas ihana timmi olo :D Kun sais noi mahamakkarat vielä pois. Bikinikausikin edessä ja komeet miehet rannalla. Tänään Mee:n miehen kans lenkille ja kokeillaan hölkätä 7-8 km. Saa nähä jaksetaanko kumpikaan hölkätä koko matka. Jos ei niin kävellään välillä. Kymppikilsa on vielä tavotteena :)
Röökinpoltto jatkuu entiseen tahtiin. Hmph. Kerään voimia lopettamiseen..

Yllättävältä taholta tuli apuja kämpän ettimiseen ja nyt ootan jännittyneenä kuin käy. Mä kun jotain saan päähäni niin sen pitäs tapahtua nyt tai viimeistään huomenna. Mieluiten jo eilen.

Mulla on ollut musta tukka jo vuoden verran ja nyt himottais blondata. Se kyllä tarkottaa käyntiä tai kahta solariumissa (joo, on vaarallista ja näytän vanhana ryppyseltä rusinalta..) koska muuten näytän tosi kalpeelta. Ehkäpä mä käyn ostaa värinpoiston ja olen porkkanapää hetken. Hei, hiukset on uusiutuva luonnonvara ja koska nää on semmoset 2cm pitkät niin eipä ne kerkii latvatkaan kauheen huonoon kuntoon mennä :D

Torstaina on sitten se silmälääkäri ja mulla on "treffit" Laten kanssa. Eli se lupas heittää mut sinne lekuriin ja käytäs lounaalla samalla. Sitä odotellessa.. Mä nään että se haluaa ja ehkä kaipaakin mua vielä. Oon silti yrittänyt pysyä mahdollisimman normaalina ja asiallisena vaikka helvetin vaikeeta se on :D
Kyllä mä sitäkin edelleen kaipaan ihan kauheesti. Vituttaa kun se on niin lähellä mut silti niin kaukana :/

Mut hei, aurinko paistaa ja kesä tulee kovaa vauhtia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti