keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Kiitos Jones ja Nti Roskis paranemistoivotuksista ♥
Pikkuhiljaa alkaa olo helpottaa vaikka nuhaa vielä onkin. Maanantaina kävin (hölmö minä) lenkillä ja sen jälkeen tuli taas vähän kuumeinen fiilis. Mut voi että kun pään sisällä tuntu hyvältä!

Viikonloppu meni rauhallisesti kotona maaten, mitä nyt kävin äitillä lauantaina ja sunnuntaina mentiin porukalla siskon luo. Äiti voi jo paremmin ja oli jopa su-ma yön ekaa kertaa yksin kotona. Vähän meitä kaikkia jännitti mut hyvin se meni.
Nyt äitin sisko savosta tuli kylään ja eilen menin töiden jälkeen äitille. Naurettiin tädin treffi-ilmotuksille vedet silmissä, syötiin kalakeittoa ja höpöteltiin. Täydellinen ilta rakkaiden kanssa.

Töissä on ollut taas semmosta perseilyä ettei mitään rajaa. En ees alota kun siitä ei tuu loppua.
Oisin päässyt yhteen työhaastatteluun mut palkka oli sen verran nihkee et piti sanoo sille ei.
Yks homma ois nyt mietinnän alla.. Jos huomenna laittais sit hakemuksen, nyt en vaan jaksa.

Töiden jälkeen käytiin Meen ja muksujen kanssa rannalla ja mä korkkasin kesän virallisesti avatuks eli kävin uimassa. Eikä ollut ees kylmää!!!

Perjantaina suunnataan sitten mökkeilemään. Can´t wait! Jotain ihme säätöö taas L:n kans. Se laittaa meiliä joka päivä, mitä se ei oo tehny aikoihin. Se ei pääse tonne mökille kun sillä on jotkut sukujuhlat lauantaina. Hyvä. Siitä ei ois nimittäin hyvää seurannut :D
Mut se sano tulevansa ens viikolla tarkistamaan mun rusketusrajat. Jep.

Eli mitään mullistavaa ei ole tapahtunut ja just mä tykkään olla mä ♥


edit: mitä vittua?!?!?!?! Late soitti mulle. Juteltiin puolisen tuntia niitä näitä tiilenpäitä. Tota ei oo tapahtunut vuoteen! Whoooot?

3 kommenttia:

  1. Tuo ilmoitus rusketusrajojen tarkistamisesta on hyvä ;).

    VastaaPoista
  2. Sillä lailla... tää postaus toi jotenkin hymyn huulille ;)

    VastaaPoista
  3. Roskis, mun oli pakko laittaa sille äsken meiliä et koska se tulee tarkistuskäynnille :D

    Jones, joo.. Tämmöstä tää vähän on. Mun elämä :D

    VastaaPoista