keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Yskä lähtee yskimällä ja nuha..

Joo, niistelty on. Tätä se mun viikonlopun vaisuilu tais enteillä. Flunssa iski päälle ja kaatoi mut petiin. Ei siinä vielä kaikki vaan tän päivän makoilun jälkeen selkäkin on kipee. Vitun vitun vittu. No tällä kertaa uskoin lääkäriä ja lupasin levätä kaikki nää kolme saikkupäivää minkä se määräs. Syyllistän itteäni et viikko pari takaperin kun flunssaa pukkas, niin en huolinut saikkua. Nyt kärsin sit kahta kovemmin :( Veto on ihan veks, mitään ei jaksa tehdä eikä ruoka maistu. Nenä on niistämisestä kipee ja nieleminen sattuu. Kurkkukipu on perseestä. Mun mielestä mä voisin huomenna olla jo terve. Tai ainakin näyttää ja kuulostaa siltä koska MULLA ON HUOMENNA TYÖHAASTATTELU!!!!
Joo, mä pääsin sinne haastatteluun mihin halusin. Varpaat ja sormet nyt ristiin että se menee paremmin kun hyvin ja mä saan pian sanoo hei heit nykyselle lafkalle.
En kuitenkaan nuolase ennenkun tipahtaa mut toivoa aina saa ja pitääkin :)

Late haki mut tänään lounaalle. Äääh. Mä en kestä. Miks se on niin ihana ja mitä se oikeen meinaa? Silti mä oon niin typerä et sanoin sille et jos se kerkee niin keitän sille aamukahvit perjantaina ennen sen duunia. Mä todella toivon et se tulis. Just nyt musta ois upeeta päästä sen kans alasti sänkyyn makaamaan, iholle, halaukseen. Ja kyllä, muuta en ees tässä räkätaudissa kaipaa. Mut mä kaipaan sen käsiä mun ympärillä, sen pusuja mun iholle, sen tuoksua mun nenään.. Voi ny vittu sentään.
Mä lähen ny runk.. eikun nukkumaan.

2 kommenttia:

  1. Voi että, tuo tauteilu on kyllä ihan sieltä itsestään. Toivottavasti paranit jo ja työhaastattelu meni mahtavasti! Minäkin lähetin yhden hakemuksen äsken, toivottavasti karma tarttuu ja saan minäkin haastattelukutsun :). Ja muista nyt levätä ja parannella!

    VastaaPoista
  2. Tää on kyllä syvältä perseestä. Ja pahenee vaan :( Veikkaan että nyt on poskiontelon-, ja keuhkopuhtkentulehdus. Täytyy käydä tänään uudelleen lääkärissä.

    Työhaastattelu meni mun mielestä tosi hyvin mut ei se työ sit kuitenkaan taida olla mun juttu :/ Mitä vittua mä nyt teen??? Nykyseen en haluu jäädä mut en myöskään haluu vaihtaa liian samankaltaseen hommaan. Shit.

    Onnea sulle työnhakuun, tää on aika rankkaa hommaa.. Toivottavasti pääset haastatteluun, pidän sulle peukkuja :)

    VastaaPoista