lauantai 25. kesäkuuta 2011

Juhannuspäivä

Ja edelleen kipee :( Antibiootit ei sittenkään näytä auttavan koska otsalohkossa on jatkuvasti järkyttävä paine ja aivastettaessa tai yskiessä tuntuu et aivot räjähtää. Se on maanantaina mentävä taas lääkäriin.

Jäin kotiin juhannukseks. Ei ollut fiilistä eikä rahaa lähteä mökille, eipä musta seuraa ois ollutkaan tässä kunnossa.
Sain eilen maalattua makkarin ja veskin seinän, nyt näyttää ja tuntuu taas kodilta. Kävin mä tekeen 45min kävelylenkin ja sillalla tein taas etenevää askelkyykkyä ja nyt on perse ja reidet ihan tajuttoman kipeet :D

K soitti torstaina ja kyseli mua saunoon. En mennyt. Äsken se soitti taas ja kyseli mua sinne. En mennyt. Kysyin et mitä se on puuhannut niin joku nainen sillä on siellä eilen olltu. Ei kuulemma vielä seurustele mut ovat treffanneet pari kertaa. Aha. Mut miks "kinuu" mua sinne sit jos kerran seuraa on ns. löytänyt. En ymmärrä. Eikä onneks tarvii. Monesti oon tuntenut mustasukkasuutta kun se on käynyt treffeillä jne mut nyt ei tuntunut miltään. Hyvä näin.

Laten kans laitettiin torstaina meiliä ja kun se kerto et menevät mökille niin toivotin kivaa reissua ja tokasin et menee muuten väärän naisen kanssa sinne. Sanos siihen että tottahan mä puhuin. Muahahahaa.

Ens perjantaina on exduunin työkamun läksiäiset ja mutkin on kutsuttu. Tuntuu niin hyvältä "kuulua vielä joukkoon" vaikka oonkin yli puoli vuotta ollut jo muualla. Late tulee bileisiin kans. O-ou. Mitäköhän siitä taas tulee..

Päätin ekaa kertaa elämässäni tehdä pasteijoita, ihan ite taikinasta alkaen. Sisuksiin laitan jauhelihaa, suppiksia ja sieniä. Kuulostaa mun korvaan hyvältä mut..
Janikin saattaa tulla tänään käymään. Hyvä. Saanpahan hetkeks seuraa ja jos vaikka juhannuspanonkin sais :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti