keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Iltaa

Ihan vähän täytyy vielä purkaa vitutusta. Työasioista, yllätys.
Aamulla oli ihan jumalaton kiire. Mä otin 40 puhelua vastaan 1,5 tunnin sisään. neljävitunkymmentä. Se on uskomaton määrä. Plus päälle jumalaton määrä meilejä mitä puheluihin liittyen kirjotin. Meitä oli duunissa 4, yks kipeenä, ja yhessä vaiheessa taululla näky 234 vastaanotettua puhelua ja mein jokuvitunkusipäämyyjäpomo naksuttelee kieltään niistä vitun 23 missatusta puhelusta. Haista jätkä vittu.
En oo siis puhelinmyyntityössä vaan ihan asiakaspalveluhommissa, me ei myydä mitään. Noi puhelumäärät oli ihan tajuttomat tänään ja yks vaan tuhisee menetetyille. Noissa vitun listoissa ei oo niitä puheluita mitä me ollaan soitettu, kukaan ei nää kuin vitusti me tehään sitä muutakin hommaa. Toi vitun kyrpä luulee että me vaan vastaillaan puhelimeen eikä siihen hommaan kuulu muuta. Mä olen niiiin rikki. Saatana.

Joo, töistä kotiin, aurinkorasva kroppaan ja Jiin kans rannalle. Selviteltiin vähän tot juttuu mistä mä jo aikasemmin kirjottelin ja pelkkää väärinkäsitystä Jiin puolelta. Ku jaksan ni siitä ennemmän toiste. Ny ei kykene.
Puuh.

Kävin taas lenkillä ja meinasin kuolla lenkkipolun ääreen mut kroppaa tykkää ja pää rakastaa. Mä olen ilonen et kävin. Oispa jo perjantai ja se duunihomma selviäis. Jos mä tuolla jatkan niin oon hermolomalla ennenku huomaankaan :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti