tiistai 21. kesäkuuta 2011

tiistai

Kun mitään ei tapahdu, ei ole mitään kirjotettavaa. Paitsi et musta tuntuu et mä oon kussut Jiin aamumuroihin mut en tiiä että mitämissämillon. Se on vaan jotenki outo ollut, nihkee.

Viime perjantainahan mä törmäsin siihen sie kuppilassa, oli kaverinsa kans viihteellä. Sen leuka tipahti rintaan ku näki mut, luuli kait et makoilen himassa. Välillä tuntuu et mulla ei sais olla muita (meno)kavereita kun se. Se on monesti nillittänyt kun sen pari kaveria ei aina pyydä häntä mukaansa. No eipä sekään aina pyydä minuu mut mitä sitten. Kai sitä ny saa olla omatkin menot molemmilla. No kuitenkin, mulle jäi jotenki semmonen fiilis et hän on ny loukkaantunu kun en pyytäny häntä viihteelle. En tiiä. Ihan ihme touhuu mut sen perjantain jälkeen Jii ny vaan on ollu jotenki vaisu. Oon ihan normisti työpäivän aikana eilen laittanut meilii, ihan niinku ennenki mut sen meilit on aika vähäsanasia. Olkoot. Jos ystävä ei voi sanoo et joku asia mätää niin vitut se mikään hyvä ystävä ole.
Pitäkööt tunkkinsa.

Juhannussuunnitelmat on edelleen auki koska mäkin oon auki. Systeri ja muu poppoo ottais mut mielellään mökille missä ovat mut se keikka tekis semmosen satasen ja just nyt ei siihen oikein pystyis. Se on ihan pirun iso raha ja kotona sillä elää pitkään. Et ehkä mä oon kotona.

Kävin mä tuhlaamassa maalipönikkään joten tekemistä mulla olis. Mä haluun makkarin ja veskin seinän värittää :)
Ja huutonetistä jännitän yhtä divaanisohvaa, wish me luck. Huuto päättyy torstaina.

Flunssa rupee pikkuhiljaa väistymään mutta duunissa vika tunti äänen kans teki tiukkaa. Meinas nimittäin taas ääni lähtee.
Mä voisin tällä äänellä kyllä harkita puhelintytönvirkaa. Aikas kähee ja seksikäs tää kuulemma on. Tienaiskohan sillä hyvin?

Joo, Latesta ei tänään oo kuulunut mitään. Vitun homo.
Mä kaipaan vispilänkauppaa, ihan sama kenen kaa kunhan se ois söpö. Muahaha. Joo, meen pesee tän blondausaineen ny päästä. Vaikuttaa kohta aivoihin. Eh.

Ja aina mä palaan tähän syötävänsuklaiseen väriin. Mä haluun suklaata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti