sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Vituttaa kun viikonloppu on pian taas ohi ja joutuu menee töihin :( Mä vihaan mun duunia.
Mä en saanut sitä hakemaani paikkaa, jäi palkasta kuulemma kiinni. Haastattelija soitti mulle perjantaina ja sano että heillä ehkä aukee myyntiassarin paikka syksymmällä ja saisko hän pitää mun hakemuksen esillä et kuulemma mielellään näkisivät mut tuolla duunissa ja siinä mun palkkatoive ja palkkaus jopa kohtaisivat. Sanoin että tottakai! Silti käyn mollin sivuilla ja pistän hakemusta kehiin jos semmonen paikka tulee vastaan mikä näyttäis sopivalta.. Yritän olla murehtimatta mut kyllä mua vituttaa. Koska mä vihaan mun nykystä duunia. Vihaan.

Perjantai oli muuten ihana. Laten kaa laiteltiin meiliä ja se ehdotti et jos hän tulis mun luo töistä ja sit haettais muut ja lähettäis niihin läksiäisiin. Fine by me! Ei meillä ollut kun n. 45 min aikaa olla yhes mut vietettiin se aika tehokkaasti ja käytiin yhessä suihkussa :) Sit se katteli mua kun mä alusvaatteisilla meikkasin :D Se sano mulle yhtäkkiä jotenki näin "on tää jännä juttu et joku puolen vuoden tauko ja tässä mä vaan katon taas ku meikkaat. Sun kanssa on aina niin hyvä olla ja aina riittää puhuttavaa. Ja vaikka oltais hiljaa niin sekin vaan tuntuu niin luontevalta. Miten tää taas tähän meni?" En oikeen osannut vastata mitään.. Ja viikolla sen meilissä luki et vaikka kuin hän yrittäis olla tiukkana ni joka kerta kun hän mut näkee ni hän on ku sulaa vahaa. Ja yhessä meilissä sano et ei hän ikinä oo p*llun perässä mun luo tullut et se on ollut vaan bonus jos tilanne on mennyt seksin puolelle. Et se et hän vaan saa olla mun kanssa niin riittää..
Perjantai illan kumpikin selkeesti hakeutu toisen seuraan, lähelle istuun. Vaivihkasia kosketuksia, katseita. Kerran lähettiin kaksin röökille (se ei polta) et saatiin vähän pussailla :D Se oli autolla ja jostain syystä mäkin himmailin alkoholin kanssa (mikä oli hyvä asia siis) mut sitkun se lähti ni alko kaljakin maistuun :D Mä tykkään siitä ihmisestä ihan liikaa ja tuntuu et sekin kai musta.
Niinpä. Mitäs vittua tässä taas ajattelis. Jos tää jatkuu niin satavarmasti muhun sattuu. Ja sitä mä en halua. Voi perkeleen perkele. Varmaan miljoonatta kertaa tein päätöksen et en ota siihen yhteyttä ja jos se laittaa meiliä ni pysyttelen viileenä. Saa nähä taas. Jep jep. Mua oikeesti nyt vähän itkettää. Muhun taitaa sattua jo nyt :(

Lauantaina systerin muksu eli kummityttö tuli mun luo pariks tunniks ja viritettiin puhallettava uima-allas partsille ja pidettiin uima-allasbileet :) Koo oli perheineen pari viikkoa reissussa ja kun systeri tuli hakeen Pätkää niin Koo ja mun toinen kummityttö tuli yllätysvisiitille samalla ♥.

Tänään käytiin systerin,Koon ja muksujen kaa rannalla ja sit isän ja Arjan luona. Nyt kotona ja kuten sanoin, vituttaa. Mä vihaan sunnuntai-iltoja :(


edit: Latesta vielä.. Sehän sillon vuosia sitten soitteli/tekstas aina ku mahollista vapaa-ajallakin. Kaupassa käydessään, koiran kaa lenkillä, jos se oli kundien kaa jossain.. Nyt mitään ei kuulu paitsi sillon ku se on töissä ni se laittaa meiliä. Vittu. Jos sille on niin vitun helpppoa olla pitämättä yhteyttä ni miks pitää yhteyttä ylipäätään? Sillä alkaa kohta 4 viikon loma. Mä en kestä sitä et siitä ei koko sinä aikana kuulu mitään (se jäi aikoinaan mun tekstarista kiinni, eikä siis uskalla enää laittaa viestiä tai soittaa, paitsi pari kertaa on sen tehnyt kun on ollut jossain kaaaaaukana vaimostaan) ja sit ehkä lomansa jälkeen jatkaa ku mitään taukoo ei ois ollutkaan. Mä tiiän et mä teen väärin koska se on varattu. Mä tosiaan tiiän. Mut vittu et mä tykkään siitä. Ihan liikaa kuten oon sanonut. Vittu. Mun pitää lopettaa tää ennenku tää menee yhtään pidemmälle :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti