maanantai 18. lokakuuta 2010

Tyhmätyhmätyhmä

Tänään oli töissä paha päivä. Tuntui että en osannut tehdä mitään oikein. Tunsin itteni todella on ollut tyhmäks ja itkua nieleskellen hoidin hommat kunnes pääsin kotiin. Ei huvittanut heittää läppää, yritin vaan keskittyä duuneihin etten sössis. Tänään on päivä kun oon miettiny että mitä vittua mä olen mennyt tekemään. Mulla on ikävä mun entisiä hommia ja työkavereita. Mä tunnen itteni ihan luuseriksi.
Mitä jos mä en pärjää enkä opi noita hommia. Mitä jos mä oikeesti tein virheen. Mä kuulin et mun entisen esimiehen käytös on otettu oikeesti puheeks, toimarille asti. Mitä jos se entinen esimies joutuu pihalle? Sit mun lähtö oli täysin väärä päätös. Mä tein mokan? Kiirehdin liikaa? Voihan vittu. Mua itkettää ihan kauheesti. Mitä mä oon menny tekeen.

4 kommenttia:

  1. Älähän nyt, tyttöhyvä. Uudessa paikassa aloittaminen on aina iso asia, ja alkuunsa sitä on pihalla ja vain sählää. Niin tekevät kaikki. Kyllä se siitä suttaantuu.

    VastaaPoista
  2. Kiitos muru. Mä tiiän ton itekkin mut toi hetki oli jotain niin kamalaa et oli pakko purkautua tänne. Oli fiilis et jos en avaudu ees jollain tavalla niin pää hajoo. Onneks toi fiilis meni aika nopeesti ohi, se oli ihan pirun ahdistavaa.

    VastaaPoista
  3. Tsempit! Yritä ajatella niin, että kerrankin saat olla ihan laillisesti töissä ihan pihalla, kun olet uusi työntekijä. Myöhemmin, kun olet jo vanha kettu, kukaan ei katso hyvällä, jos oletihan pihalla, joten nauti nyt ;).

    VastaaPoista