keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Oks..

Joo, kerroin tuo kommenttiboksis kuin yks heppu viehätti mua ku oltiin juteltu puhelimes.
Todellakin. Viehätti. Ei viehätä enää. Oksettaa jopa. Se haki mut töistä ja toi himaan. Hyi hemmetti miten ihminen voi haista noin pahasti röökille. Ja se oli kauheen epäsiisti ja sillä oli rumat hampaat. Näin siitä yhen kuvan ja siinä se näytti jopa hyvältä, siistiltä ja normaalilta. Toi kuvatus oli jotain ihan muuta. Se näytti ikäistään 10 vuotta vanhemmalta ja näki selvästi että se juo liikaa. Enkä tarkota et vain viikonloppusin vaan viikollakin menee. Mua oksettaa vieläkin. Ja se välttämättä halus halata mua ku erottiin. Yök. Mä haisen ite ihan samalta. Mun pitää päästä suihkuun. Oli laitettava samantien sille viesti et kiitti kyydistä mut siihen se jääkin. Et oot ihan mukava mut et mun tyylinen ja tyyliin hyvät jatkot.
Mua ihan puistattaa. Meen oksentaa ny.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti